Tuesday, 1 November 2016

Pelbagai petua bermanfaat

Assalamualaikum.  Sharing petua dari group. Moga bermanfaat untuk kita semua. Simpan untuk rujukan diri sendiri dan kawan-kawan.
Dah cuba. Memang berkesan. Penat mata, terus tidur. Haha!
Sekian. Jumpa lagi.

17 comments:

  1. Nak cuba yang dakwat pada baju tu Atie..
    Tudung yg selalu kena kat akak hahhaha

    ReplyDelete
  2. Bab halau tikus ni, mau tak nya seluruh rumah kena tabur lada hitam ni Atie..kalau dapat dihapuskan lagi bagus.

    ReplyDelete
  3. Nak cubalah petua ni...mnta2 berkesan

    ReplyDelete
  4. Petua susah tido tu boleh buat ni, kadang susah juga nak tido kalau tak penat, kalau penat mudah je tido

    ReplyDelete
  5. Yg tk penh didengar :) nice info ..

    ReplyDelete
  6. thanks for sharing...nak cuba petua2 ni..

    ReplyDelete
  7. wah !!! best nih.. nanti boleh try.. thanx tau !!!

    ReplyDelete
  8. Thanks sharing...nanti boleh cuba..
    Tapi kalau air sprite tu boleh bersihkan cermin..perut kita pun boleh 'bersih' kalau minum..

    ReplyDelete
  9. Bagus cuba petua ni. Tapi tulah kekadang benda senang gini malas nak cuba. Padahal bukan susah sangat pun. Yang kelipkan mata laju laju tu takut jadi habit pulak Atie. Ha sudah tak boleh nak kawal haha

    ReplyDelete
  10. salam atie ..
    menarik yg petua susah tido tu ..
    klu ada masaalah tido blh cuba petua tu

    ReplyDelete
  11. wah..banyak nya petua yang ciknaa tak pernah tau.. tenkiu atie share.. nak try yg cermin tu.payah betul nak dpt betul2 bersih..

    ReplyDelete
  12. ky ada masaalah sukar nak tidur..bolehlah ky guna petua ini..

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..