Wednesday, 2 November 2016

Wordless Wednesday #67- Pic tahun 2002

AssaLamualaikum. Up gambar dulu-dulu lagi. Di zaman kegemilangan. Haha! Gambar diambil pada tahun 2002 disebuah hotel di Alor Setar, Kedah. Tapi nama hotel dah lupa. Maklum terlebih makan semut. Haha!
Kalau tak silap (semua kalau tak silap) masa ini dinner anjuran untuk satu subjek, subjek apa ntah! itu pun dah lupa. Kena belajar adab-adab termasuklah adab bila makan di hotel. Adoi semua lupa. Hahaha! 

21 comments:

  1. Dah 14 tahun Atie..
    Tentu sukar nak ingat lagi..
    Akak ni yg minggu sudah pun boleh lupa hahhaa..

    Comel lah atie :)

    ReplyDelete
  2. Comeynya anak dara sunti tu, mcm anak dara pingitan pun ada, macam malu2 gitew, hihi.
    Ank akk yg no 3 umurnya 14 tahun

    ReplyDelete
  3. Teringat memori lama..comel masa ni Atie

    ReplyDelete
  4. Dinner etiquette tu kot.. hii terlebih2 pulak,,

    ReplyDelete
  5. wah dah sampai aloq staq ya atie...lama dh tu kena mai pulak.

    ReplyDelete
  6. salam singgah sini dari arzmoha.com


    wah gambar kenangan lama

    ReplyDelete
  7. slim melim Atie dulu-dulu..
    study kat UUM ke Atie?

    ReplyDelete
  8. Feewwwwweeettt...
    Gambar nostalgia ni

    ReplyDelete
  9. Cantik lg gambar tu kak..apatah lagi insan dalam gambar tu..auww..

    ReplyDelete
  10. Patutlah En Kuling tak sabar nak masuk minang hihi....
    Biasalah Atie, benda dah lama, manalah kita boleh ingat semuanya...

    ReplyDelete
  11. peewittt...
    akak, kite dh singgah ni.. hihi

    ReplyDelete
  12. Nostalgia betul gmbr ni
    Di aloq setaq lagi
    Tempt kaknoor ni...

    ReplyDelete
  13. salam atie ..
    wah, muda belia waktu tu ..
    kenangan 14 yg lepas ..

    ReplyDelete
  14. jauh merantau tu atie,mesti banyak #tempatjatuhlagidikenang kat utara sana,
    hihi..comei lotenya memang zaman gilang-gemilang sangat ni., wahhh, follower ke 789 ni,"cantik no" :)

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..