Saturday, 5 April 2014

Bawa Pa'e Mandi Kolam

Salam Sabtu sahabat blogger semua. Nak buat apa hari ni?? Kami InsyaAllah nak ke suatu tempat. Nak bawa Pa'e mandi kolam. Sekaligus untuk menyambut sesuatu yang istimewa hari ini. Dalam 1 jam lebih perjalanan sampai lah. Kami plan pun last minit. Itu yang beria. Hehe. Cerita lanjut nanti saya update ya. Ada yang rindu pada budak tumpis tak? Nah sekeping gambar pengubat rindu, kalau ada yang rindu lah. Haha. Jeng..jeng..jeng..taraa:)

27 comments:

  1. Mau pegi mana tu kak.. Hehe :)

    ReplyDelete
  2. amboiiii mandi kolam..sini hujan atie pagi ni..

    ReplyDelete
  3. Budak2 memang seronok kalau dapat mandi manda ni atie

    ReplyDelete
  4. Wahh seronoknya Pa;e mandi kolam..enjoy ur weekend ATie..

    ReplyDelete
  5. Selamat berhujung minggu atiey :D

    ReplyDelete
  6. Selamat berhujung minggu...Spider boy nak pergi swimming yer?

    ReplyDelete
  7. Wah mandi kolam ye pae.. seronok anak2 dpt kolam ni Atie.. selamat berhujung minggu ;-)

    ReplyDelete
  8. p felda kak atie kan..best nya...cantik tu pantai sana....

    ReplyDelete
  9. spider lagi pae ni...kata rindu tunjuk la muka pae,takmo muka spider.hehe

    selamat berendam ye pae!

    ReplyDelete
  10. wahhh...Pa'e gi holiday ye =) mandi kolam lagi..bestnye

    ReplyDelete
  11. wah jln2 lagi ya atie...hihii..bestnya pa'e nanti boleh mandi kolam..:)

    ReplyDelete
  12. nampak kat fb tadi..nampak happy tu pa'e mandi kolam.. :)

    ReplyDelete
  13. Abang Pae mandi kolam tak ajak JJ pung :p

    ReplyDelete
  14. wah ... spiderman nak mandi kolam yer ..

    ReplyDelete
  15. weeewittt...hahaha..xsaba nk tunggu cerita special tu..ehehe

    ReplyDelete
  16. Dah tau nak sambut apa...hehehe...Tak sabar nak tunggu entry.

    ReplyDelete
  17. budak tumpis pakai topeng ultraman..
    mama papa bw mndi kolam kt mn tu?

    ReplyDelete
  18. busy ek mak budak tumpis ni...huhuhu...

    ReplyDelete
  19. xsabar nak tunggu entry yg seterusnya... btw, follow u :)

    ReplyDelete
  20. Wahhh mandi kolam..best tu..hihihihi

    dandandiri.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. mandi kolam pun nak pakai topeng juga yer ...

    ReplyDelete
  22. wahhhhh sonok la tue abg pa'e mandi kolam tue hihihihi

    ReplyDelete
  23. Mesti seronok Pa'e pi mandi kolam...

    ReplyDelete
  24. cerita kolam renang ni tak habis.. buat modal entry hari ni..boleh kot wat hilang malas..

    ReplyDelete
  25. mandi kat kolam mana le tu?

    ReplyDelete
  26. Haruslah rindu dengan senyuman tumpis tu....rindu jugak dgn senyuman mak tumpis....

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..