Saturday, 19 April 2014

Buku:Anda Bertanya Ustaz UAI Menjawab

AssaLamualaikum
Alhamdulillah! dah khatam buku ini. Mudah & ringkas nak faham. Sesuai dengan aku yang agak malas nak baca kalau bacaan yang berat. Beli masa Pesta Buku Lahad Datu baru-baru ini. Harga asal RM17, dapatlah diskaun RM15.30 sahaja. Mula mengumpul buku semula. 
Mana tau hajat nak buka library kecil  di rumah tercapai suatu hari nanti.
Tak pandai sangat nak review buku. Cuma memang buku ini dapatlah menjawab persoalan-persoalan yang selalu bermain di minda. Permasalahan semasa yang selalu kita alami dapat dirungkai. Kalau kawan-kawan berminat bolehlah cari dikedai-kedai buku berhampiran.
Selamat membaca dihujung minggu:)
WasSaLam

24 comments:

  1. Memang bermanfaat buku ni..semuanya akan terjawab kalau kita ada kemusykilan kan Atie..dapat diskaun..memang murah lah kan.. :)

    ReplyDelete
  2. dh lama x membaca..hihi...

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah
    sama la kak.sy pon ada keinginan nak buat mini library kat rumah sndiri nnti.skrg dok kuarters susah sikit.huhuhu.tunggu blk ddk rmah sndiri baru sronok nk mendeko kan :)

    ReplyDelete
  4. dulu suka jgk mengumpul buku byk2 dah jd cam mini library..tp tak terbaca plak jadinya heheh..

    ReplyDelete
  5. best buku UAI ne...banyak soalan yang kita xtahu jawapan nya terjawab dalam buku ne..

    ReplyDelete
  6. cikna dah baca.. tu pun abah yg beli.. mmg best..

    ReplyDelete
  7. SAYA BELUM BACA LAGI BUKU NI PASAL TAK BELI LAGI.. :)

    ReplyDelete
  8. niat nak buat mini library tu bagus ... mudah anak nak menambah ilmu .

    ReplyDelete
  9. salam atie ..
    satu bahan rujukan yg baik ..
    moga tercapai cita2 atie utk memileki mini library tu ..

    ReplyDelete
  10. kira ada buku nie satu kak. best!!!

    ReplyDelete
  11. sy ni suka membaca tp tak pernah beli buku cmna ni.hehe..

    ReplyDelete
  12. selamat membaca sis! mood membaca kosong lah sejak dua menjak nih.. -_-

    ReplyDelete
  13. Salam Isnin Atie...
    Nrl pun rasa cam nak carik juga buku ni.... ^__^

    ReplyDelete
  14. Bagus amalan membaca nih..diorg cakap nnt nak ada pesta buku kat putrajaya nih tp xtaw bila..

    ReplyDelete
  15. kite x beli2 lg buku ni kak.. sllu dok usha je.. heheh.. btw, membaca jambatan ilmu :)

    ReplyDelete
  16. mesti bayk ilmu yang dikongsi2 dlm buku ni kan !

    ReplyDelete
  17. Klu dpt pindah umah sendiri memang nak juga ada mini library kat umah..

    ReplyDelete
  18. Suka dengan UAI....best nak gelak sokmo hehe

    ReplyDelete
  19. Sesekali tambah jgk ilmu agama kan...

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..