Monday, 28 April 2014

Pesta Buku Lahad Datu

AssaLamualaikum
Tercapai juga hajat nak pergi Pesta Buku. Walaupun tak lah segah seperti anjuran-anjuran di tempat kome. Bolehlah melepas gian nak cuci mata tengok buku dan beli buku yang berkenan. Pesta Buku LD pada mulanya dianjurkan pada 10-14 April 2014.
 Tapi disambung sehingga 20hb April sebab sambutan yang amat menggalakkan.
 Kami memang ambil peluang untuk pergi.
semua gambar kredit pada : Cikgu Rose
Aku sempat lah pergi dua kali. Pertama pergi dengan kawan-kawan pejabat dan kedua kalinya pergi dengan Babah & Pa'e. Budak tumpis tu sukalah tengok buku, semua nak ambil. Haha! Aku dapatlah beli 3 buah buku. Satu dah habis baca, dua lagi dalam proses mencari kerajinan diri untuk membaca. Haha!
sorry ya! banyaklah entry terpendam (imbas kembali lepas ni. Baru nak mula rajin. Hihi).
WasSaLam^_^

27 comments:

  1. sekarang ni semua org sibuk berpesta buku ye kak..hihi..

    ReplyDelete
  2. lame dah x pergi pesta buku...kat PWTC baru2 nie pun x sempat nak pegi :-(

    ReplyDelete
  3. best2.... time ni lah kite nyoping buku2

    ReplyDelete
  4. klau pegi nie tak sah kalau tak membeli kan kak

    ReplyDelete
  5. tak sah kalau tak pergi ni..kat KCH ada jugak, anjuran popular.SB blum dpt pegi lagi..

    ReplyDelete
  6. Rajinnya atie membaca..since ad ank ni saya dh x da masa nk menbaca

    ReplyDelete
  7. bestnyer..!!!! hehehe..saya mmg suka kalau bab2 pesta buku ni..klu xde bajet, siap sanggup korek ASB...pastu beli buku merapu ntah mende...janji puas ati..hahah

    ReplyDelete
  8. Wah...kalau In ni...hmph tatawu la,macam pa'e juga rambang mata semua nak kaut xD

    ReplyDelete
  9. best kan dapat pegi pesta buku.. boleh pilih buky yg kita suka tanpa rasa bersalah… hihihi

    ReplyDelete
  10. bestnya kak.. sampai dua kali pergi.. banyak shopping buku? :)

    ReplyDelete
  11. Bestnya.. sini pun ada, tapi takde kesempatan nak terjah..huu..
    Menarik kan.. :-)

    ReplyDelete
  12. Sana-sini ada pesta buku Atie, tempat kakak aje tak ada.
    Rambang mata kalau dah banyak sangat kan..

    ReplyDelete
  13. salam atie ..
    boleh nambah koleksia utk mini library atie tu

    ReplyDelete
  14. Selamat membaca Atie.. akak buku yg beli dipesta buku tu pun tak sempat habis baca, kira ok Atie dah habis satu buku ;)

    ReplyDelete
  15. waduh akakni selalu berangan nak gi pesta buku tapi tak pergipun...
    ramai orang Malaysiani suka membaca sekarangnikan...

    ReplyDelete
  16. As salam Atie...lama dah tak jengah sini. Harap Atie sht..
    Bestnya pesta buku... skrg kt PWTC pun sdg berlangsung, abru plannak pegi jumaat nnt. X rugi pegi sbb mmg dpt diskaun bila mmbeli... :)

    ReplyDelete
  17. bestnya tu aTie..kalo bawa ank2 ni plg dorg suka ni..

    ReplyDelete
  18. Wahh serononya ada pesta buku..aida pon sekarang ni nak terjah je pesta buku..sebab nak beli buku banyak-banyak untuk Aqil..dia suka buku..Alhamdulillah..

    ReplyDelete
  19. kalau bawak2 anak2 kesini mau tidur baring kat sini diarong memilih buku hehehe

    ReplyDelete
  20. besar jgk nampak pesta buku nie kan...mesti lama jgk dok tawaf nak carik buku kan..abg pa'e beli buku apa yer?

    ReplyDelete
  21. besar jugakkan.
    kat pwtc pon ada pameran buku antarabangsa jugak ni tgh berlangsung dr 24 /4 hingga 4/5

    ReplyDelete
  22. kat sini pun ada pesta buku....noe x sempat nk pergi lg

    ReplyDelete
  23. Tengah musim Pesta Buku kot yeh....kat KL pun sama ni...cuma belum pegi je lagi

    ReplyDelete
  24. Insya' Allah, 13/6 sehingga 22/6 akan diadakan Pesta Buku Sandakan di Harbor Mall.

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..