Saturday, 12 April 2014

Mari Jalan-Jalan Petang..

Salam petang sahabat blogger sekalian. Moga hari ini dipenuhi dengan aktiviti bersama keluarga tersayang. Aku dan P'ae dok tunggu babah balik kerja ni..kejap lagi nak pergi Pesta Buku Lahad Datu. Walaupun dah pergi semalam dengan kawan-kawan opis hari ni nak pergi lagi. Rasa tak puas nak belek-belek buku kat sana. Rambang mata dibuatnya. Rasa nak angkut semua buat koleksi. Haha. Nanti aku update cerita penuh tentang Pesta Buku Lahad Datu ni ya. Tunggu! Jumpa lagi. Selamat berhujung minggu:)

16 comments:

  1. Bestnya Atie boleh jln2 dengan family. Huhu... Selamat berhujung minggu yer :)

    ReplyDelete
  2. selamat merembat buku atie ..
    jambatan ilmu tu ..
    lg banyak buku umpama banyak jambatan di bina tuh ..

    ReplyDelete
  3. hujung minggu terisi,...best nyaa...

    ReplyDelete
  4. Bawak lori kak pegi sana.. senang angkut. Haha :D

    ReplyDelete
  5. kalau akak ade dekat sini, boleh datang ke pesta buku kat pwtc kl :)

    ReplyDelete
  6. selamat berhujung minggu ...

    ReplyDelete
  7. Hujung minggu acik biasanya masak je atie

    ReplyDelete
  8. Dah lama x pegi pesta buku.

    ReplyDelete
  9. suka la tu atie dpt jalan2...hehehe....byk ke shopping bukunya atie?

    ReplyDelete
  10. waaa.... best pergi melawat buku!

    ReplyDelete
  11. Kalau pegi Pesta Buku, mesti rambang mata jgk... hujung minggu yang bermanfaat... ^__^

    ReplyDelete
  12. pesta buku???kenapaaaa la kt sini xde..hukhuk...
    menunggu entry pesta buku..hihihi

    ReplyDelete
  13. baguslah pasti seronok kalau ada masa bersama keluarga mcm ni selalu !

    ReplyDelete
  14. lama tak pergi Pesta buku.....alah ....okje kalau pegi pun beli majalah lelong hehe....

    ReplyDelete
  15. Dah lama x membeli buku2 kak. Sejak lahir anak. Kena belajar manage ekonomi keluarga. Tkt tersasar yg penting2 nie. Huuu

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..