Tuesday, 15 April 2014

Lawak Petang 18

AssaLamualaikum
Adoi! ketawa besar tengok gambar ni. Habislah anak kita kalau sampai terlupa macam ni. Haha! Kome-kome beringat sikit na, jangan sampai anak tertinggal kat singki dapur tu. Kihkih!
Bagi hilang ngantuk petang ni. Sekadar gurauan.
WasSalam^_^

27 comments:

  1. atie..haihhh comeynya budak montel dalam sinki ni..hahahahahaa

    ReplyDelete
  2. dah la comel pulak tue hahaahahaha

    ReplyDelete
  3. Comel kan atie.acik pun dah tengok gambar tu difb

    ReplyDelete
  4. kahkahkah...mukapasrah betul baby tu..pasrah dapat mama yg gila berpesbok...hihihui

    ReplyDelete
  5. oiiit menderatu...
    tapi kalau anak secomeltu memang tak lupa punya....

    ReplyDelete
  6. Hahaha... Rilek je baby tu duk kat sink... huahua, apa nasib dapat mama gila pesbuk... jangan kita camtu udah...

    ReplyDelete
  7. Bambam n comei baby tu..kalo ye pn tgk fb jgn smpi anak2 terabai kan..hahahah

    ReplyDelete
  8. Comelnya. Muka minta simpati,..hehehe...

    ReplyDelete
  9. hahaha.... ada ka mak yang gitu

    ReplyDelete
  10. Alala comelnya hihi...chubby pandai posing dlm singki hihi

    ReplyDelete
  11. Hahaha mak sibuk FB.. anak tertinggal Kat sinki Atie ;)

    ReplyDelete
  12. andu bah aTie..kesiannya dia..tp comel betul tengok baby tu aTie..bikin geram hehe..

    ReplyDelete
  13. banjir jap gi tuh . ada baby yg agresif ... bahaya .

    ReplyDelete
  14. salam atie ..
    sindiran utk ibu2 yg suka leka kt fb tu ..
    he..he..

    ReplyDelete
  15. haha..comelnya dia. teringat dulu2 kak anim pun pernah mandikan anak dalam singki..
    (sinki dapur lagi)

    ReplyDelete
  16. hahaha...dia lagi suka berendam lama2....tp x leh gerak2 lak... :)

    ReplyDelete
  17. comel je kan
    ramai yg post pitcher bby ni.glemer dh dia.hihi

    ReplyDelete
  18. Haha... Mak jgn lupa anak pulak.

    ReplyDelete
  19. banjir la satu rumah kak.. hihihi.. kiuttt..

    ReplyDelete
  20. Tulah tu kecoh gambo ni sekejap kat WA.....hehe

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..