Sunday, 30 October 2016

Sarapan ala kadar..

Selamat berhari minggu. Bila hujung minggu layan anak tekak lah. Versi sarapan pagi ala kadar. Nasi goreng ikan bilis selalu jadi kesukaan abang Pae. Minum dengan Teh O kosong. Hehe. Kuih tu breakfast kat kedai sementara tunggu majlis graduasi abang Pae bermula. Minum dengan Nescafe dan Horlick susu suam. Jadi lah untuk alas perut. Alhamdulillah! Jumpa lagi you all.

10 comments:

  1. Alhamdulillah, syukur pada rezeki yang ada... walaupun ala kadar yang penting perut berisi kan. Selamat berhujung minggu Atie dan Pa'e.

    ReplyDelete
  2. Sarapan pagi ala kadar SB suka..perut tak sendat

    ReplyDelete
  3. Salam singgah sini Atie...sedapnya....MD dan En Hubby suka makan nasi goreng...hari2 bawa bekal nasi goreng jak....walaupun simple tetap sedap......

    ReplyDelete
  4. Salam atie..
    Kalau da kegemaran tu, ala kadar pun sedap kan..
    Ira x berapa pandai buat nasi goreng. Kalau buat nasi goreng, jarang dpt sambutan.. hehe..
    Sedap tu nescafe dgn horlicks.. lama x minum..

    ReplyDelete
  5. salam sis..

    yg simple2 tu ler yg sedap..hihi

    ReplyDelete
  6. mmg simple betul tuh atie ns grg nya...

    aiyan pun suke ns grg simple camtu cuma bilis tu takde lah.... kalu tak mana dia nk mkn... selalu akk tumbuk je bilis tuh

    ReplyDelete
  7. eh eh memang ala kadar sungguh. akak pun suka buat nasi goreng gitu. Daripada membazir nasi semalam, baik kita gorengkan ajer hihi

    ReplyDelete
  8. Sarapan penting.
    Ala kadar pun Xpe.
    Jangan X sarapan langsung.

    ReplyDelete
  9. Baru nak masak ikan bilis goreng campur bawang goreng hari ni Atie....Teringin pulak! Tengok nasi goreng abg Pae tambah teringin weyh

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..