Wednesday, 5 October 2016

Wordless Wednesday #64 - RINDU!

AssaLamualaikum. Pagi-pagi mood rindu en Kuling. Haha! perasaan mana boleh tahan-tahan, kan. Mood jiwang. Bertabah lah wahai hati :
Suami, sahabat bergaduh! peneman, pelindung! sahabat sejati yang menerima segala kekurangan. Moga Allah selalu menjaga diri mu dan diri ku.
LOVE, Ibu & Pae.
Sabah--> Sarawak.

20 comments:

  1. bila rindu ku sebut namamu...bertabahlah..

    ReplyDelete
  2. Yalah bila dah berjauhan pasti rindu mengamit dihati...bertabahlah Atie.

    ReplyDelete
  3. Sekali sekala Atie..
    Indah juga bila rindu rinduan ni :)

    ReplyDelete
  4. Rindu kat sapa ye,anak2lh kut.
    Rindu kt atie ni...tu cpt2 dtg ni..

    ReplyDelete
  5. doa.
    inshaaALLAH suami akk pun merasai rindu tu =)

    ReplyDelete
  6. RINDU MENGGEBU DIKALBU YA ATIE..SABAR YA

    ReplyDelete
  7. Kakak faham sangat apa yg Atie rasakan
    Demi kebaikan rindu seketika tak apalah Atie..

    ReplyDelete
  8. Pernah melaluinya ... tp kan bila berjauhan ni .. sayang tu kan berganda2 hehe

    ReplyDelete
  9. Bukan dekat destinasi Lahad Datu ke Sibu tu, Atie..tak pa, takpa, SB paham sungguh rasa nya tuh..huhuu

    ReplyDelete
  10. Rindu bila berjauhan ye atie..
    Pepatah kata..
    Sayang kan isteri tinggal2 kan..
    Makin kuat kasih sayang tu atie..

    ReplyDelete
  11. Rindu mesti akan terasa bila berjauhan dgn org yg dekat di hati kita kan :)

    ReplyDelete
  12. rindu tu normallah kan utk kita sebagai manusia. KA rindu nak aktif berblog mcm dolu2 tpi kekangan masa nak wat camner kan !

    ReplyDelete
  13. Fahamnya macamana perasaan Atie tu.....huahua.....rasa nak terbang peluk suami jer kan Atie huhu...
    Bagus sebenarnya bila PJJ ni kan. Bila jumpa mesti tak gaduh.

    ReplyDelete
  14. Ingatkan rindu kat kita, kita, kita ni. Rindu kat suami rupanya dia! Hahaha!

    Betul dah kata-kata tu, Atie. Kadang bukan sebab kita lama tak bertemu jadi rindu, tapi apa yang sedang kita lakukan tu mengingatkan kita saat bersama dan indahnya kalau si dia ada bersama ketika itu. Teruslah rindu!

    Eh, saya nikan kalau kat pejabat memang rindu aje kat suami. Main WA2 lagi. Tapi kalau balik, borak pun tidak! Asyik nak bertekak aje. Hahaha!

    ReplyDelete
  15. Takpe Atie..bersabarlah..
    bila berjàuhàn barulah tahu apa erti rindu. Baru tahu sejauh mana dalamnya cintà atie pada suami..

    ReplyDelete
  16. Takpe Atie..bersabarlah..
    bila berjàuhàn barulah tahu apa erti rindu. Baru tahu sejauh mana dalamnya cintà atie pada suami..

    ReplyDelete
  17. Rasa rindu pasti akan hadir menyapa....bersabar sis.

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..