30.11.12

:: Renungan JumaaT III ::


AssaLamuaLaikum
SaLam Jumaat… berjumpa lagi kita di pagi yang mulia ini…AlhamdulillahJ.
Istimewnya Jumaat

Setiap daripada kita tidak lepas daripada melakukan kesilapan.. tapi sekurang-kurang nya kita berusaha untuk sentiasa muhasabah dan memperbaiki diri ke arah yang lebih baik seiring dengan peningkatan usia kitaJJJ.
Siapa pun kita dan di manapun kita berada sentiasa lah mengingati Allah.. kerana Allah sentiasa memerhatikan hamba-hamba-NYA..

Sesungguhnya kita adalah SAMA di sisi ALLAH S.W.T 
All picture kredit to FB

WasSalaM^_^

28 comments:

  1. Thanks atie atas renungan jmaat yg sgt bermakna ini..bukan senang hendak berubah kan..

    ReplyDelete
  2. smoga kite sentiasa berada di jln yg lurus, sentiasa dberkati oleh-Nya.. Aminnn..

    org suke doa yg ke-2 tu. mmg mendalam..ibnu mussal :)

    ReplyDelete
  3. Tq.. Peringatan untuk diri sendiri..

    ReplyDelete
  4. ilmu yang sangat bermanfaat sobat.. Lanjutkan!! :)

    ReplyDelete
  5. salam jumaat atie..semoga atie sekeluarga sentiasa di bawah rahmat ilahi..amin

    ReplyDelete
  6. salam jumaat... thank..

    ReplyDelete
  7. kunjungan gan , bagi-bagi motivasi
    semoga menjadi semangat .. :)
    Ingatlah selalu bahwa tekad Anda untuk sukses lebih penting daripada yang lainnya.

    ReplyDelete
  8. Salam Jumaat...peringatan untuk diri sendiri juga ni

    ReplyDelete
  9. salam jumaat kak..nice sharing.. =)

    ReplyDelete
  10. SAMA2 KITA SALING MENGINGATI KAN

    ReplyDelete
  11. Salam ATIE...
    TQ kongi info yang sangat menarik....marilah sama kita renungkan....moga bertambah kebaikan di jauhkan keburukan....

    ReplyDelete
  12. salam jumaat,,nice sharing,,moge kite sentiasa berusaha mnjadi yg lebih baik

    ReplyDelete
  13. insya Allah.. moga pkongsian ni dapat mberi manfaat buat diri kt semua

    ReplyDelete
  14. semoga kita mendapat manfaat darinyer...

    ReplyDelete
  15. Semoga kau makbulkan doa kami ini Ya Allah!!!

    ReplyDelete
  16. Salam Jumaat..nice entry..

    ReplyDelete
  17. terima kasih kerana berkongsi ye :)

    ReplyDelete
  18. sentiasa muhasabah kan.... walau tak bnyak, kurang2 sedikit kesedaran keatas diri sendiri.

    ReplyDelete
  19. salam jumaat...motivasi yang baik utk semua..

    ReplyDelete
  20. Kak atie Nice sharingggggggggggggggggg Na sukaaa ;)

    #salam jumaat kak atie ;)

    ReplyDelete
  21. Nice post.. :) Sy kdg2 mcm tk sabar untuk hari Jumaat, sbb hari Jumaat ni byk kelebihan kan =')

    ReplyDelete
  22. Assalamualaikum...

    terima kasih dgn perkongsian bermanfaat..;-)

    ReplyDelete
  23. Nice Sharing Atiey..Thx..^^

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..