Saturday, 25 April 2015

Bos Kecik Tengah Rileks

AssaLamualaikum. Bos kecik tengah layan. Jangan kacau! Pandai dia malu kalau orang nampak. Haha. Layan susu dulu. Masih pakai botol sebab kalau tak pakai botol susu pasti tak habis. Bantal busyuk pun tak boleh tinggal. Hihi. Salam hujung minggu semua.

23 comments:

  1. Biasalah budak Atie. Mesti nak manja lebih. Hehe... Selamat berhujung minggu Atie.

    ReplyDelete
  2. selamat berhujung minggu..wah rileknya sikecil ni..

    ReplyDelete
  3. Selamat berhujung minggu atie..
    sama ajer dgn nabil anak akak atie.. minum botol susu juga nak lepaskan gian Hihihi ;)

    ReplyDelete
  4. salam sabtu atie ..
    moga santai bersama keluarga ..

    ReplyDelete
  5. selamat hujung minggu
    sedapnya dia minum shushu :)

    ReplyDelete
  6. encik boss kecik minum susu ya...relax nampak..salam hujung minggu atie.

    ReplyDelete
  7. syooooknya dia...
    satu kenikmatan yang tak terucap tu..hisap botol sambil usap bantal bucuk..hehe

    ReplyDelete
  8. Anak kecil ini kata orang, apa saja yang dibuatnya manis belaka...

    ReplyDelete
  9. Salam sabtu atie.. pa'e...awak layan ape tu pa'e.. hihi..tak malu ye

    ReplyDelete
  10. hihihihihi asalkan susu abis ye tak

    ReplyDelete
  11. amboi pae silang kaki sambil layan apa tu .
    ..:-))

    ReplyDelete
  12. adoi hilang macho abg pae.nak skool camna ni botol bantal busuk takbley jauh?hehe..budak klu dh biasa botol mmg camni.aiman dulu sama,takda botol takmo hisap susu

    ReplyDelete
  13. Big boss...
    anak saya pun suka buat macam tu..hehe
    tu belum kena picit kaki dia atau garu2 badan.

    ReplyDelete
  14. senang hati betul dia. bersilang kaki tu

    ReplyDelete
  15. Bukan main syok lagi dia melayan.... Jealous tau hujung minggu dapat baring-baring santai macam ni :) Anak saya yang kecil tu, main petik jari jerk kalau nak susu. Kita buat susu boleh pulak dia minta air masuk dalam botol. Kita bagi air, dia minta susu. Memang betul-betul macam bos besar. Rasa nak ligi jerk *_*

    ReplyDelete
  16. dah besar malu la nk tunjuk botol kan...hehehe..anak noe yg sulung tu..sampai darjah 1 masih menyusu botol...

    ReplyDelete
  17. Assalam atie,
    iols paham
    anak sorang gitew la kan3 :)

    ReplyDelete
  18. Feeling best kan dapat gentel sambil minum susu.. macam dak Nuha suka nau gentel langsir tingkap dalam bilik.. hehehe..

    ReplyDelete
  19. La... Msih botol susu ye... Hehe... Mst syg nk tggal tu.. Hehe

    ReplyDelete
  20. Memang sungguh gaya bos tgh minum susu tu hihi....

    ReplyDelete
  21. wah , big bos tu ... my anak buah 10 bln minum susu guna cawan . klu guna botol , dia cuma gigit2 puting je ...

    ReplyDelete
  22. dun worry, atie.
    anak dara aida sampai 10 thn minum susu dlm botol.
    baru 1-2 bulan ni stop. kena marah dgn aida :)

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..