Wednesday, 15 April 2015

Wordless Wednesday #53

AssaLamualaikum
Apa khabar semua??
Lama tak bersua di alam maya ini :)
Betul kah? Hehe!
Jumpa lagi . Harap jangan lupakan kami ya!
WasSaLam^_^

9 comments:

  1. Nda bah dilupa ... wanita haruslah cam baby ... manja2 hehehe

    ReplyDelete
  2. Apa lamak sik timbul?..cuti panjang blognya tok aihh..hihii!!'.

    ReplyDelete
  3. As salam Atie...lamanya x berblog lama jugak x jenguk sini... smoga Atie sihat2 selalu.....
    Btol2....perangai pempuan nie mengalahkan baby...hehehehe

    ReplyDelete
  4. Salam rindu atie.. lama tak belanja gambar tumpis.. ;)
    Betul tu atie perempuan suka dimanja..
    Ustaz Azhar Idrus tu lagi ramai baby nak manja,tiga org tu :p

    ReplyDelete
  5. tak lupa la..hehehe....betul ke perempuan macam baby? hahaha...rasanya manja tu kat org yang dia sayang...mr hubby la kan

    ReplyDelete
  6. Rindunyaaa Atie. Mana menghilang lama.
    Moga baik-baik semuanya.

    ReplyDelete
  7. Atie.... rindu awk 200%.. hihi.lme kite x bsua alam maya kn..saly pun bru je nk mula aktif bblog ni.. dh rmai yg lupe kn daku..sob2....hehe

    ReplyDelete
  8. saya suka manja mcm babay ... ahaks ... alhamdulilah , atie dah kembali . seblm ni nampak kat FB je . rindu dgn cerita budak tumpis tu ... heeee

    ReplyDelete
  9. Hehe.....mcm betul jer tu.....tp tulah....takut depa ni lama lama menyampah jer Atie, asyik menggedik jer bini dia

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..