Thursday, 23 April 2015

Top 10 Hydrating Foods

Salam. Sudah pukul 3.50pm tapi cuaca di luar nampak masih panas terik. Fuh! sakit mata berpinar. Sakit kepala dibuatnya! Cuaca panas macam ni memang kena minum lebih air. Terjumpa info ini:
Pengambilan air tidak semestinya dari sumber air kosong. 
Buah-buahan pun kaya dengan air.

Paling suka tembikai. Akhir-akhir ni selalu ada stok dirumah. Budak Tumpis tu pun suka. 
Korang suka yang mana satu senarai di atas tu??
*Selamat berbuka puasa nanti pada yang berpuasa hari ini*

13 comments:

  1. Ni Linda puasa ni..adusss sedapnyaaa tengok buah2 tu..mcm nak telan semua..hahahaa

    ReplyDelete
  2. Sudah tentu akak suka buah tembikai tu Atie :D

    ReplyDelete
  3. Saya suka tembikaiii dr peti sejuk..
    rasa sejuk tekak

    ReplyDelete
  4. akak suke3 semua makanan di atas tuh... semua mudah nk jumpa tp tembikai la paling murah n dpt banyak kan

    ReplyDelete
  5. Semua saya suka tapi biasa makan tembikai dan cantaloupe

    ReplyDelete
  6. Gambar pertama saya suka nenas, yang kedua blueberries dan dalam gambar ketiga pear. Yang lain-lain percayalah saya memang tak makan :)

    Hai, tetiba rasa macam nak beli barang sedozen nenaslah....

    ReplyDelete
  7. semua saya suka . timun tu saya suka buat detox ...

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..