Tuesday, 28 April 2015

Video - Tumpis-Segala Puji Bagi Allah!

AssaLamualaikum
Layan. Video Tumpis menyanyi.
video
Belajar lagu ini di tadika. Di rumah kalau tengah main-main pun sambil nyanyi-nyanyi. Alhamdulillah banyak dah abang Pa'e belajar semenjak sekolah ni. Surah 3 Qul pun dah hafal.
Moga dipermudahkan dalam urusan mu menuntut ilmu nak!
WasSaLam^_^

12 comments:

  1. Assalam atie,
    alaaaaaaaaaaaa
    tak leh view video la sob3

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah..
    semakin cerdik pa'e ni Atie :)

    ReplyDelete
  3. good Pa'e. (Y)
    moga jadi anak yg soleh dan bijak ye dik Pa'e. :-) (Y)

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah... bile dh skolah bleh nmpak pkembangan dia kan atie..hihi.. gd luck ye abg pa'e

    ReplyDelete
  5. Budak budak ni bila belajar ramai ramai kat sekolah mmg cepat jer tangkapnya

    ReplyDelete
  6. Alahai tak boleh tengoklah kat pejabat ni....

    Anak saya pun rajin gak menyanyi tapi dia pi nyanyi lagu ni - 'Sakit tuh di sini'!

    Hati saya yang sakit pulak sangat tau *_*

    ReplyDelete
  7. alah tak boleh tengok..line slow :-((

    ReplyDelete
  8. Alamak..tgh kat luar ni..line tenet slow..
    Nanti tgk balik..

    ReplyDelete
  9. alhamdulilah tahniah abg pa'e :)

    ReplyDelete
  10. Hallo.. Tumpis!!!! Rindu!!!

    ReplyDelete
  11. amboii dia nyanyi.. pandai. Sebutan dia clear.. dah besar dah Abang Pa'e ni.

    ReplyDelete
  12. alhamduillah ... semoga jadi anak yg soleh .

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..