Sunday, 19 April 2015

Wanita Terbahagia - Bunga Citra Lestari

AssaLamualaikum
Mood mendengar lagu. Suka Lagu baru Bunga Citra Lestari ni. 
Muziknya pun agak unik.
Wanita Terbahagia:
Ujur ku mengakui
Pantas ku beri
Seribu pujian buat kamu
Jauh di dalam hati
Selalu ku rasa
Bersyukur aku mengenangmu
Kerna cinta dari kamu
Jadikan aku
Wanita terbahagia di dunia
Bersama kamu
Ku jadi tahu
Artinya waktu
lebih berharga dari harta di dunia
Bersama kamu
Ku rasa jauh
Lebih mengerti
Arti cinta tanpa harus mengucapkan cinta
Kamu ku yakin tahu
Ku yakin sama
Tujuanmu dengan tujuanku
Jauh di dalam hati
Selalu ku rasa
Bersyukur aku mengenangmu
Kerna cinta dari kamu
Jadikan aku
Wanita terbahagia di dunia
Bersama kamu
Ku jadi tahu
Artinya waktu
Lebih berharga dari harta di dunia
Bersama kamu
Ku rasa jauh
Lebih mengerti
Arti cinta tanpa harus mengucapkan cinta
Bersama kamu
Ku jadi tahu
Artinya waktu
Lebih berharga dari harta di dunia
Bersama kamu
Ku rasa jauh
Lebih mengerti
Arti cinta tanpa harus mengucapkan cinta
Bersama kamu
Ku rasa jauh
Lebih mengerti
Arti cinta tanpa harus mengucapkan cinta
Happy weekend semua. Nampaknya kami di rumah sahaja hari ini. 
Cuaca panas tak mengizinkan untuk keluar. Quality time with family ya!
WasSaLam^_^

10 comments:

  1. assalam atie...selamat hujung minggu juga.
    mudah2an kita jadi wanita terbahagia bersama suami dan anak2.

    ReplyDelete
  2. masing-masing ada persepi tentang bahagia tersendiri kan...atie

    ReplyDelete
  3. mcm penah dgr kt radio, ke yg lain.... tp liriknya boleh tahan

    ReplyDelete
  4. bilalah ada peluang nak merasa jadi wanita bahagia ni...

    ReplyDelete
  5. Best lagu ni....santai jerkan Atie..

    ReplyDelete
  6. dah lamaaaaa sangat tak dengar2 lagu kt radio huuuu

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..