Thursday, 30 April 2015

Jangan Panggil Pa'e..Sudah Tukar lah:)

AssaLamualaikum
Abg Pa'e kita ni sejak sekolah kadang dah tak mau nak dipanggil Pa'e.
Dia cakap "abg Pa'e telah bertukar lah Ibu" (ai mcm ayat otomen dia jer tu. haha).
Konon nya dia telah bertukar menjadi Irshad..hihi.
Kan nama sebenar si tumpis ni Muhammad Irshad Rifae. 
Aku gelak sahaja bila dengar dia cakap macam tu. 
Abang Pa'e Ibu masa setahun lebih kot:)
1 Tahun 5 bulan 
Muhammad Irshad Ibu sekarang. Hehe!
Suka plak dia dipanggil Irshad sekarang ni. 
Terasa dia makin bujang bila dipanggil dengan nama itu. Perasan dah besar. Haha! 
Alhamdulillah Muhammad Irshad ku hari ini sudah 5 tahun 2 bulan 12 hari.
WaSsaLam^_^

20 comments:

  1. Singgah pagi...
    bila anak dah besar...pandai dia ye..

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum,..wah dah besar ye dia.dah nak jadi abang2 pandai dah pilih nama dia sendiri ehehe

    ReplyDelete
  3. Kakak suka tengok mata Irshad yg cantik tu
    Tak payah tutup dgn sun-glass tak nampak mata:)

    ReplyDelete
  4. heh..heh..baru sedar namanya Irshad ya..nmpak makin bijak n comel bergaya.

    ReplyDelete
  5. syukur alhamdulillah dah besar, pandai nak nama betul :), saya sepi sebab duk dalam instagram nanti visit la babypose ista, atiey ada insta apa idnya kalau ada la :)

    ReplyDelete
  6. mati2 yan ingat anak atiey ni 6 tahun...
    sedap nama anak....irshad..makin besar makin bijak..insyallah..amin :-))

    ReplyDelete
  7. makin macho dah..panggillah nama dia betul2, Muhammad Irshad Rifae...

    ReplyDelete
  8. bergaya betul dengan cermin mata tu

    ReplyDelete
  9. Amboi2 Muhammad Irshad Rifae,,,tomey2 sangattt tengok gamborr

    ReplyDelete
  10. samalah kasyah.. kdg2 die kate bukan along tp kasyah..hehe

    ReplyDelete
  11. itu menampakkan pemikiran dia yg semakin bijak..apapun Irshad memang hensom..:)

    ReplyDelete
  12. hensem abang irsyad dah besar ni

    ReplyDelete
  13. hahahaha...dah bujang irshad... :)

    ReplyDelete
  14. tak lama lagi irshad bawak balik menantu pulak kt ibu hihihi. kejap masa berjalan kan kak

    ReplyDelete
  15. macam anak bujang ai.. dia taknak panggil dia adik tapi sebab dah biasa.. walau dah ada adik selepas dia tetap dipanggil adik.. hehehe..

    ReplyDelete
  16. Encem nyer. Mata bulat.
    Dah bujang abang ni

    ReplyDelete
  17. Hahaha...dah besar haruslah tukar nama nickname. Kasi nama penuhlah ya :) Kalau belek-belek gambar anak-anak ni terasa begitu cepat mereka membesar. Rasa macam nak stopkan masa dalam 4,5 tahun tau jangan bagi mereka membesar cepat sangat!

    ReplyDelete
  18. baru 5 tahun dah hensem gitu ... irshad , sedap nama tu .

    ReplyDelete
  19. yes. sedap IRSHAD...
    bakal jadi nama idaman wanita gitu :)

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..