Thursday, 30 April 2015

Yahooo...Bercutian lah kita!

Salam Petang Khamis.
Tak sabar lah tu nak bercuti-cutian. 
Panjang juga menghitung 4 hari ni. Tak tau nak buat apa.
Selamat bercuti you all! kami nampaknya berkampung dirumah sahaja. 
Maklum nak berjalan encik suami jauh! sob.sob.
Bagi yang balik kampung tu berhati-hati di jalan raya. 
Ingat orang tersayang. Biar lambat asal selamat:)
Jumpa lagi ya!

7 comments:

  1. :-)) samalah dengan yan..yan pun berkampung kat umah aje..mnunggu kepulangan anak cucu

    ReplyDelete
  2. Jangan sedih. Saya pun tak ke mana-mana. Mengulit suami dan anak-anak aje. Hahaha...

    Selamat bercuti 4 hari ya Atie *_*

    ReplyDelete
  3. Selamat bercuti
    Jangan lupa hati-hati
    Dan sampai jumpa kembali

    ReplyDelete
  4. saya pun dok umah je . blm ada plan apa - apa ...

    ReplyDelete
  5. sama dengan saya dieum saja di rumah lah engga ada acara kemana :(

    ReplyDelete
  6. Akk pun berkg kat rumah je. Sedara mara sepupu sepapat turun sini. Meh la join

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..