Sunday, 15 November 2015

10 Negara-Pelancongan Halal

Assalamualaikum. Buat apa tu?? Ramai yang 'ukur jalan' kot. Hehe. CutI sekolah dekat pasti ramai yang plan cuti-cuti. Tak kiralah sama ada dalam ataupun luar negara. Bagi yang ada rancangan ke luar negara mungkin negara-negara di bawah ini boleh dipertimbangkan untuk dilawati suatu hari nanti. Senang untuk mendapatkan makanan halal salah satu yang perlu difikirkan bila melancong. Betul tak? Jumpa lagi..

12 comments:

  1. perkongsian menarik..jadi kepada yang merancang nak bercuti ke luar negar..pastikan 9 negara yang tersenarai berada dalam senarai..hehehe..kenapa 9..kerana telah berada di Malaysia..

    ReplyDelete
  2. including Malaysia kan..mestilah halal diutamakan ..)

    ReplyDelete
  3. Sbb tu sy asyik bercuti kat dlm negara je :p
    (Sbnrnya nk brcuti luar negara tak mampu. Kih3).

    ReplyDelete
  4. bercuti balik kg je atiey yang kak yan mampu ..huhu

    ReplyDelete
  5. Malaysia is the best kalo bab-bab makan ni..

    ReplyDelete
  6. Yeh .. semestinya cuti2 Malaysia . Tak rasa ragu dan was2

    ReplyDelete
  7. SERONOKNYA BERCUTI KE LUAR NEGARA TERUTAMA NEGARA YG ADA STATUS HALALNYA....

    ReplyDelete
  8. cuti2 malaysia je setakat ni atie...hehehe

    ReplyDelete
  9. Moga ada rezeki lebih..boleh melancong ke sana sana :)

    ReplyDelete
  10. Akak teringin nak pergi Turki tu Atie..
    Semoga tercapatlah hajat dihati :)

    ReplyDelete
  11. x brapa setuju., singapore no 3? arab saudi tercorot? biar betik., huhu

    ReplyDelete
  12. takmo pegi sana. nak pegi sabah. tak puas jalan aritu hihihi

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..