Tuesday, 3 November 2015

APC - Tahniah My Geng Karas

AssaLamualaikum
Entry penghargaan buat my beloved friend. Salah seorang Geng Karas ku Puan Harisa pada Sabtu baru-baru ini dapat Anugerah Pekerja Cemerlang dan juga Anugerah Khas PPD, Lahad Datu. Tahniah BFF. Aku tahu segala penat lelah mu selama ini mendidik anak bangsa (Pendidikan Khas) penuh dedikasi dan amanah dalam menjalankan tanggung jawab. Menjadi kawan dan teman pada anak-anak murid mu. Mendengar rintihan dan keluhan Ibubapa yang ada anak-anak istimewa ini. Kadang aku rasa tanggung jawab mu lebih dari seorang guru. Alhamdulillah, mungkin hanya Allah yang mampu membalasnya. Tahniah kawan ku, teruskan usahamu. Chaiyok!
Yang tudung Maroon itulah dia:)
Terima kasih juga kerana sudi jadi sahabat susah senangku. It's all about friendship. 
Jumpa Lagi!

19 comments:

  1. Selamat pagi atie,
    Tahniah pada kawan atie yg berjaya.,semoga persahabatan atie berkekalan.

    ReplyDelete
  2. tahniah atie..wah wajah blog dh baru bergaya sekali.

    ReplyDelete
  3. tahniah dari kaknokr utk kwn Atie mendpt pekerja cemrlang bukan senang jugak tu mesti berabis bekerja baru nk dpt kan anugerah mcm tu

    ReplyDelete
  4. Titipakan ucap tahniah kakak juga padanya Atie
    Anugerah yg setimpal buat yg terpilih pastinya.

    ReplyDelete
  5. Tahniah Cikgu Si Tudung Maroon..... Awak memang hebat! Terima kasih kerana mendidik anak bangsa kita menjadi manusia yang berilmu dan berakhlak mulia

    ReplyDelete
  6. tahniah.. cikgu mmg byk sumbangan pada anak anak kita.. tahniah

    ReplyDelete
  7. tahniah for her!! :)))

    saya pun pernah teringin nak jadi cikgu.. hehe

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah..tahniah..menjadi kenangan manis untuk kawan akak tu..

    ReplyDelete
  9. tahniah2..

    wah makin cun blog akk ya..

    ReplyDelete
  10. Tahniah buat kawan atie..
    Anugerah hasil penat lelahnya terbalas..
    Alhamdulillah

    ReplyDelete
  11. tahniah buat sahabat atie... moga terus cemerlang

    ReplyDelete
  12. wah! tahniah!
    bukan senang dapat tu =)

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..