Wednesday, 25 November 2015

Roti Canai Solai

Petang semua
Edisi makan petang semalam, pekena roti canai solai. Haha. Ayat En Kuling, "anne, roti canai solaii". Sesekali, tak boleh selalu. Dok risau roti canai yg tinggi kandungan kolestrol nya. Huhu. Kalau si abang Pae memang peminat setia roti telur. Memang habis dia makan sehelai sorang. Pastinya minum dengan segelas teh tarik. Jumpa lagi.

19 comments:

  1. Oohhh solai sekeping ye..
    Bagus lah pae.. boleh abis sekeping roti canai telur tu..
    Ye atie.. kolesterol tinggi tu..
    Akak skrg ganti dgn capati..

    ReplyDelete
  2. sedapnya terliur pulak ... feveret kami anak beranak ni makan roti canai :)

    ReplyDelete
  3. Pa'e give me 5...yeyyy...roti telur nyam....nyam...

    ReplyDelete
  4. Salam singgah pagi atie...semalam pun diana makan roti canai cecah dengan kari....hihi

    ReplyDelete
  5. nmpk sedapppp :)

    tau tak camne nk hilangkan robot kat ruang komen? stress sy blog ada camtu..huhu

    ReplyDelete
  6. Sehelai kot maksudnya Atie - sekepinglah tu:)
    Sesekali makan memanglah sedap.

    ReplyDelete
  7. pandai atie buat roti canai..mesti solai xcukup tu...

    ReplyDelete
  8. solai tu selai ke atie..kak ingat roti canai planta,,,hihi..
    sekali sekali ok la..tapi cuti sekolah ni, selang 2,3 hari kak ngadap..
    hari sekolah susah nak jumpa,

    ReplyDelete
  9. kalau dibandingkan dengan mi greng yang berkalori 600 sepinggan, lebih baiklah makan roti canai. sekeping baru 200 kalori.

    ReplyDelete
  10. Rasa macam dah lama tak makan roti canai ☺

    ReplyDelete
  11. Kalau kami sekeping kongsi 3.. saya dan anak2..

    ReplyDelete
  12. Mmg kena gu dia sangat tu Atie, roti telur dengan teh tarik

    ReplyDelete
  13. dappnyer..dah lama x pekena roti canai sejak batuk2 nih,...skrg makan pun kene jaga sbb dlm treatment doc..sabarlah tekak..hahahah

    ReplyDelete
  14. Hobi mkn bnda ni.,,., kerap sgttt..

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..