Tuesday, 24 November 2015

Hari Graduasi TADIKA My Irshad..

AssaLamualaikum
Hari Sabtu baru-baru ini 21/11/2015 telah berlangsung hari graduasi Abang Pae. Majlis bermula seawal jam 7.00am. Tamat sesi persekolahan untuk 5 tahun bagi tahun 2015. InsyaAllah tahun hadapan sambung untuk 6 tahun pula. Majlis graduasi diadakan di ball room, Saujana Putra Lahad Datu. Meriah dengan persembahan anak-anak dan sesi penyampaian hadiah serta sijil.
Alhamdulillah Abang Pae dapat tempat ke-2 untuk kategori 5 tahun
Hadiah abang Pae. 
Jimat, tahun depan tak perlu beli segala stationary:)
Persembahan- tema: cita-cita bila besar nanti. Si abang Pae kata nak jadi Askar. Haha!
Inilah askar Ibu. Hihi
Candid bersama teacher yang mengajar. Happy :)

Majlis berakhir dalam pukul 12.00pm. Alhamdulillah, berakhirnya sesi persekolahan abang Pae untuk tahun ini. Penuh cabaran dengan babah yang jauh. Kena bertabah sentiasa untuk memastikan anak sekolah dengan lancar. Terima kasih pada cikgu-cikgu tadika yang telah mencurah ilmu.
Jumpa lagi!..

30 comments:

  1. WAH DH GRADUAT PAEI..TAHNIAH...HENSEM BERGAYA CALON ASKAR YG BERANI NI...

    ReplyDelete
  2. Tahniah abang pae...semoga terus berjaya.

    date tu salah bulan nov kan...hehehe bukan disember...

    ReplyDelete
  3. sesuai dengan sejarah Lahad Datu, anak kecil seperti Paei memang cocok berpakaian seragam seperti ini...

    ReplyDelete
  4. Kakak ni Atie walau anak kecik dah tak ada bila ada tadika yg buat majlis masa kakak free kakak pergi tau
    Kakak suka tengok kerenah anak-anak kecik - seronok kan.
    Buat Pa'e tahniah diucapkan..

    ReplyDelete
  5. Tentu nya atie teruja kan anak pertama konvo...mcm tu juga kakak dulu .
    Tahniah ..dapat no 2,nampak dah bijaknya budak pae ni atie.
    Hensem nya pakai baju askar...

    ReplyDelete
  6. wahh..tahniah abg paee..nak jadi askar ye nanti? hehe

    ReplyDelete
  7. Asalam tahnia buat adik yg konvo..jadi kenangan anak tersayang..

    ReplyDelete
  8. ujian diagnostik darjah 1 tu, untuk penetuan kelas mana anak kita bakal duduk nanti atie, mereka akan diasingkan kelas berdasarkan ujian diagnostik yang mereka duduki ni.

    ReplyDelete
  9. Tahniah Pa'e,
    Semoga terus cemerlang..
    Wah abang Pa'e nak jadi macam baba ke ..
    Besar nanti nak jadi askar..
    Murni niat tu utk mempertahankan negara..

    ReplyDelete
  10. Tahniah Pa'e... Semoga terus cemerlang..
    Sama macam saya Atie, lega bila sesi sekolah dah berakhir...
    Penat nak berdrama dgn anak2 pagi2 utk ke sekolah...
    Tiga orang, jadi tiga jenis perangai... huhuhu

    ReplyDelete
  11. tahniah pae. seronok tgk budak2 ni buat persembahan.

    ReplyDelete
  12. Tahniah Pae.....kekalkan kecemerlangan ye....
    Wahh...hensem bah pakai uniform askar

    ReplyDelete
  13. tahniah abg pae.. ensem bergaya askar sorang ni.. hehe..

    ReplyDelete
  14. hensem abg paie pakai baju askar ... heheheee

    ReplyDelete
  15. Alhamdulillah..tahniah Pa'e sayang...babah jauh..jaga mama ye..

    ReplyDelete
  16. Tahniah Pae...moga terus cemerlang. Stylo la dia berbaju askar :)

    ReplyDelete
  17. tahniah abg Pa'e..bestnya dapat hadiah..tahun depan usaha lagi, dapat no. 1 pulak..

    ReplyDelete
  18. Mentang2 jadi askar betul2 dia buat muka askar. Hee..

    ReplyDelete
  19. Tahniah dik.. Dah besar dah.. Smg bjy capai cita2 jd askar nanti yer dik.. Ameenn..

    ReplyDelete
  20. seronoknya dapat hadiah..hihihi ..

    ReplyDelete
  21. atototot tomey semua.. smoga jadi anak soleh..
    nak masuk sekolah dah =D

    ReplyDelete
  22. tahniah abg pae....pandai...

    wah dah ada tu ciri2 pejuang..

    ReplyDelete
  23. tahniah abang pae ... comelnya logo tadika abang pae tu :)

    ReplyDelete
  24. salam kenal puan atie,, tahniah abang pae,,, memang mencabar kalau babah jauh kan,, bertabah ye atie dan happy family,, ^_^

    ReplyDelete
  25. tahniah paie
    wah perjuangan belum selesai tu masih jauh mkatok doakan yg baik2 pae

    ReplyDelete
  26. Pengalaman baik berharga buat kita kan.. saya ni walaupun setiap tahun terlibat dgn gaduasi murid tp kalau ke majlis anak sendiri tu memang banjir. Baru 2 kali setakat ni. Terharunya lain mcm.. biarla baru tadika je pun.. haha. Semangat keibuan kot ye

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..