Wednesday, 25 November 2015

Rabu Tanpa Kata #62

AssaLamualaikum
Biar gambar berbicara. Biasa terjadi:
Walau kadang jatuh, alhamdulillah masih mampu bangun!
Jumpa lagi!..

26 comments:

  1. Betul tu Atie..
    Kena kuat lebih2 lagi dihadapan anak2..
    Macam akak yg diuji dengan sakit ni..
    Sedaya upaya tunjukan semangat utk pulih..
    Supaya mereka tidak melihat mamanya..
    Terus rebah..

    ReplyDelete
  2. ohh yui la tu.. huuuu.. kdg rasa skit juga

    ReplyDelete
  3. Pernah rasa kesakitannya dan terasa gelapnya dunia. Namun Allah Maha Penyayang dan masih diberikan kekuatan..

    ReplyDelete
  4. Betul tu atie...pura2 kuat didepan org itu biasa hihihi

    ReplyDelete
  5. kalau takmau kata time hari rabu, berkata-katalah time hari khamis ye...heheheheheh

    ReplyDelete
  6. Selamat pagi atie...
    Itulah yang sebaiknya....jika kita terus berduka bukan nya dapat atasi masalah.

    ReplyDelete
  7. Setuju-selalu memang macam ni-

    ReplyDelete
  8. TABAHKAN HATI KUATKAN SEMANGAT PASTI HEBAT...

    ReplyDelete
  9. salam, hari nie ada pasar rabu kat sana ada tak? best shopping sebagai rakyat marhaen.

    www.iskandarx.com.my

    ReplyDelete
  10. Ada kalanya memang kita terpaksa berbuat begitu kan..

    ReplyDelete
  11. ramai orang macam ni.. adakalanya memang kena juga pura2 kuat..
    sebab kadang2 kita tak pasti.. yang kat sekeliling kita ni ikhlas ke nak sama2 sedih dgn kita...
    atau diorang sama happy kita susah..

    ReplyDelete
  12. Salam singgah sini atie....setuju sangat ni atie...

    ReplyDelete
  13. senuum je, dlm atie saper yg tahuuu., huhu2

    ReplyDelete
  14. senyum dalam tangisan...kekuatan emosi..

    ReplyDelete
  15. Singgah petang kat sini =)

    be strong kak ^_^

    Emy's Blog

    ReplyDelete
  16. hanya orang yg tabah mampu melakukannya..

    ReplyDelete
  17. Susah nak buat kan Atie..tapi kadang-kadang tu terpaksa :)

    ReplyDelete
  18. bukan mudah sebenarnya nak berpura-pura..
    kalau tak pamer di riak wajah, kadangkala orang perasan dari tingkah laku kita, tona suara kita
    hanya orang yang tabah yang mampu melakukannya

    ReplyDelete
  19. Katanya life muat go on..

    Rasanya contoh yg budak spm bunuh diri tu sesuai bincang kat topik ni.. dia perlu baca entry ni..

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..