Wednesday, 4 November 2015

Sabar...

AssaLamualaikum
Sekadar renungan buat kita semua.
Hasi perkongsian dari Group What apps.
"SABAR"
Dalam sabar ada dengki
Dalam sabar ada putus asa
Dalam sabar ada maaf
dalam sabar ada redha
dalam sabar ada syukur
dalam sabar ada takwa
Dalam sabar ada hikmah
sabar sabarlah
kerana ujian Allah
Allah sayang pada orang yang sabar ...

16 comments:

  1. Betul..sabar itu kunci untuk membuka pintu2 nikmat..subhanallah.

    ReplyDelete
  2. Bersabarlah untuk mendidik hati supaya bersabar...

    ReplyDelete
  3. asalam ..banyakkan lah sabar ya

    ReplyDelete
  4. sabar kan separuh dari iman....

    ReplyDelete
  5. sabar sabar sabar...kalau hilang sabar pun kena sabar

    ReplyDelete
  6. Sabar itu separuh dari iman .. sabar..sabar dan sabar.. pasti dipenghujungnya nnti indah dan nikmat

    ReplyDelete
  7. Banyak ganjaran orang yang sentiasa sabar

    ReplyDelete
  8. sentiasalah bersabar..
    disebalik kesabaran tu tinggi ganjarannya...

    ReplyDelete
  9. sabar.. mudah disebut, tp sukar utk dilakukan..
    sabar diiringi dengan redha.. inshaAllah.. jiwa kita akan tenang.. :)

    ReplyDelete
  10. bukan mudah nak sentiasa sabar ... semoga kita sentiasa menjadi orang yang sabar :)

    ReplyDelete
  11. Sabar itu sebahagian dari iman kan Atie..
    memang banyak cabaran menuntut kita bersabar ni..

    ReplyDelete
  12. memang x mudah bersabar.
    tapi tu la, hikmah nyer tu amat besar!

    ReplyDelete
  13. selalu pujuk hati utk bersabar krn org yg sabar selalunya menang ...

    ReplyDelete
  14. saya sedang cuba mendidik diri menjadi sabar
    bukan kategori penyabar saya ni...hehe

    ReplyDelete
  15. sabar... tak semudah kata-kata...

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..