Thursday, 8 May 2014

Cuaca Panas jadinya Sakit Kepala

AssaLamualaikum
Cuaca kat sini sekarang teramatlah panas nya. Adui! sakit mata, kepala lepas dari lunch tadi. Memang terik. Semacam jak panas nya. Dok melayan sakit kepala lah ni. Huhu!
kalau baby yang sakit kepala, tetap comel!
 tapi kalau dah tua ni, adoi! buruk bebenor. Haha!
Pekena Manggo Blended dikala cuaca panas memang ubatlah selepas makan sepinggan mee+ayam goreng (itu sebenarnya sarapan pagi tadi yang tak termakan). haha!
*You all makan apa lunch tadi??*
WasSALam^_^

21 comments:

  1. atie...sedap tgk air tuuuuuu...kat sini tengah guruh kilat nak turun hujan lebat

    ReplyDelete
  2. kaksura dah 3 hari sakit kepala..asyik makan ubat jer..rasa nak minum ais blended la pulak..:)

    ReplyDelete
  3. kalau sakit kepala datang menyerang,memang tak leh nak buat apa...Nur hari tue sampai pegi klinik..sebab tak tahan sangat...berpinar2 rasanya...huhu..

    ReplyDelete
  4. Atie, kat sini baru je lepas hujan lebat...sedappp lak tengok Mango Blended tu... tapi sejuk sangat sekarang ni... pekena neslo panas je petang2 ni... :)

    ReplyDelete
  5. memang panas...lepas tu hujan lebat bila petang hari..

    ReplyDelete
  6. Telan panadol utk sakit kepalalah Atie...tak selesa tu ...mesti berdenyut denyutkan....
    Makan nasi ....drumstick goreng dgn telur bistik katanya hehe

    ReplyDelete
  7. Tempat bunda dalam seminggu dua ni...cuaca stabil jer...dua hari semalam panas yang amat...dua hari ni petang hujan dengan kilat guruh sekali...

    Malam ok lah selesa tido...tak panas tak sejuk sangat..

    ReplyDelete
  8. Semoga cepat sembuh kak atie....biasa lah kalau panas2 gini..kepala pun ikot poning..

    ReplyDelete
  9. Salam atie..2 hari lps pon k.atie sakit kepala sangat...tp xberani mkn panadol.Cuma mandi basahkn kepala & lumurkn minyak cap kapak kat dahi tu.Pastu tidooo...lega sikit :)

    ReplyDelete
  10. tadi lunch fae makan ayam masak kari ngan nasi hehe

    ReplyDelete
  11. panas sgt kn skrg aTie..ngam betul minum yg sejuk2..

    ReplyDelete
  12. comelnya baby sakit kepala tu..
    sabar ye atiey..acik pun kalau cuaca panas sakit kepala
    macam2 jenih ubat doktor bagi kalau pi klinik

    ReplyDelete
  13. makan la Panadol Activ 5..
    klu tk kebah .. kena check dgn doktor tu ..

    ReplyDelete
  14. Take care Atie..
    Sini pula suhu turun naik secara mendadak… mudah juga rasa sakit kepala..

    ReplyDelete
  15. mmg skang cuaca panas terik betul,kt sni pun sama atie.take care!

    ReplyDelete
  16. tgri terik ptg ke mlm ujan... itu yg senang dmm n tak sihat

    ReplyDelete
  17. sy x berani minum air berais time panas... mmg bole demam d buatnyer ;)

    ReplyDelete
  18. kat sini pun panas kak.. nak keluar kena fikir dua tiga kali.. hehehe.. sedapnya mango..

    ReplyDelete
  19. kira pun tak tertahan rasanya bila kena sakit kepala nie wuuuu

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..