Wednesday, 21 May 2014

Lawak Petang 20

AssaLamualaikum
Moh lerr kita senyum! 
sebenarnya bukan senyum ni, ketawa dibuatnya bila tengok gambar ni.
Hahaha! mesti korang ketawa kan? jangan tipuuu. Adoi! lawak betul lah.
*Dok melawan kesejukan ni, gilaa punya sejuk. 
Aircond pastu hujan lagi kat sini. Beku satu badan*. Haha!
WasSaLam^_^

15 comments:

  1. hehehe tgk pic pun dh tergelak !

    ReplyDelete
  2. Hahahaha....kak atieeee!dh niesa baru je jumpa dr.gigi td...tgk lg gmb2 org yg xd gigi...nk gelak tp jd serAmm pulak...ehehe

    ReplyDelete
  3. yang paling ujung tu kelakor atie..hahahaha

    ReplyDelete
  4. heheee...memasing tayang gigi rongak...

    ReplyDelete
  5. hahahahaa..cam ganas juga cara senyum tu...tertelan gigi ja x..haha

    ReplyDelete
  6. aduiiii kak..ketawa perut cik ne..

    ReplyDelete
  7. aabaq je la.
    saya tak blh ketawa lebey2 ni.dh malam..

    ReplyDelete
  8. salam atie ..
    ini dah mcm crita Twilight Saga,
    yg org boleh jadi Vampire dan Singa ..

    ReplyDelete
  9. haha.. memang mintak kaki size 10 je muka tiga2 org ni... hahaha

    ReplyDelete
  10. Hehehe...memang tergelak guling2 pun atie..lawan sungguh gadis bertiga tuh..heheh

    ReplyDelete
  11. Heheh...OKje senyum aje hokey! hehe.... Bini sapalah agaknya ni...glemer satu dunia...hehe

    ReplyDelete
  12. hahahahaha akak jgn gelak terguling2 pulak!!! :p

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..