Tuesday, 20 May 2014

Persediaan Malam Mesra HLDU 2014

AssaLamualaikum
Minggu lepas memang sedikit sibuk. Tu yang tak sempat nak menjengah rumah kalian. Sibuk sebab ada sambutan ulang tahun hospital dan malam mesra. Sibuk buat persediaan fikir nak sajikan menu apa sebab setiap gerai mesti sedia menu untuk 150 orang makan. Sibuk fikir nak buat tema apa untuk majlis malam mesra tu. Pokok nya SIBUK bah! haha!
Mula-mula buat yang ini. Kotak untuk mini Buger
Kotak siap jadi begini :)
Inilah Mini Burger IT @ Roti Hot dog unit IT :)
Laris! tak sampai 5 minit dah habis 
di agih-agihkan kepada pelawat yang datang malam itu.
Sebenar nya semua ni dipertandingkan. Tapi sayang unit kami tiada rezeki untuk menang. 
Tahun lalu kami menang tau. Hehe! 
Apapun yang penting kerjasama dan kami semua enjoy malam tu. 
Boleh cuba lagi tahun depan. Hehe!
WasSaLam^_^

16 comments:

  1. kreatip jugak tu atie..
    kalo laris tu kompem la sedap..

    ReplyDelete
  2. nice lah atie beger berkotak yg kreatif tuh...patut dah menang dah tuh...heheh...

    ReplyDelete
  3. seronok la tmpt kerja kak atie ada mcm2 aktiviti..ada vacant x?nk apply..hehehe
    kreatif gila tempat roti tu..sesuai dgn tema..

    ReplyDelete
  4. rajinnya atie buat kotak burger tuu....cantik dan kreatif !

    ReplyDelete
  5. nampak sedap dan kreatif
    takpe nanti boleh cuba lagi :)

    ReplyDelete
  6. Setiap kali membuat penyertaan bukan menang aje jadi sasaran Atie.
    Yg penting ada kerjasama dan persefahaman utk turut sama..

    ReplyDelete
  7. sekali sekala ada xtvt cam ni mmg syok. burger tu pun nmpk menyelerakan..hehe

    ReplyDelete
  8. unit akak buat sendiri ke tue? byk betol program hospital akak. sonok!!!

    ReplyDelete
  9. tak menang thn ni , thn depan blh usaha lagi ... klu laris , sodap lah tu .

    ReplyDelete
  10. roti it sedapnya ..
    tak pa la sis bda ada rezeki tahun ni. next year cba lagi :)

    ReplyDelete
  11. cantik betul kotak tu..buger pon nampak sodap giler..haihh..

    ReplyDelete
  12. Tengok pun dah nampak menggiurkan Atie...hehe....
    okje ni kira respectlah dgn Atie...kerja pun masih sempat berblog...kalau okje mmg tak reti nak bagi masa ...terbengkalailah salah satu gamaknya...

    ReplyDelete
  13. Nak jugak satu... Semangat berpasukan tu yg lebih penting

    ReplyDelete
  14. Wahh dapat makan hot dog..nampak menyelerakan sungguh hot dog tu..no wonder cepat habis..hehee

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..