Friday, 16 May 2014

Selamat Hari Guru 2014

AssaLamualaikum
Semalam sunyi tanpa entry. Sibuk bebenor. Ada majlis yang bakal berlaku. Nanti aku cerita kemudian majlis apa ya. Hari ni just nak ucapkan Selamat Hari Guru pada semua teman-teman blogger yang bergelar guru. Jasa anda amat kami hargai. 
Terima kasih kerana mendidik anak bangsa dengan penuh dedikasi.
Nak ucapkan berbanyak terima kasih kepada semua guru-guru yang pernah mendidik ku. Guru di SK Kinabutan, SMK Kinabutan & SMK Tawau, Tawau Sabah. Serta tak lupa pada semua pensyarah ku di UUM, Sintok Kedah sesi 99/2003. 
Ya Allah! tak terbalas jasa mereka semua. 
Terima kasih, terima kasih, terima kasih.
WaSsaLam^_^

25 comments:

  1. hari ni smua bergelar guru senyum x sudah dgn ucapan x kunjung henti kan...

    ReplyDelete
  2. terima kasih cikgu..
    eksited bebudak gi sekolah arini atie..
    hepi la dorang tak belajar..

    ReplyDelete
  3. Jasa dieorang tak terbalas kan atie....

    ReplyDelete
  4. cuba ingat balik cikgu2 yg pernah mengajar ...

    ReplyDelete
  5. selamat hari guru..betul tuh atie...tanpa guru takkan kita mnejadi sorang yg berguna dlm hidup begitu sahaja...

    ReplyDelete
  6. tanpa guru we won't know membaca ABC, mengira 123

    ReplyDelete
  7. tanpa cikgu sapa lah kita, mendidik anak bangsa hingga berjaya..
    slmt hari guru utk semua cikgu2

    ReplyDelete
  8. sentiasa kenang jasa2 gur sampai bila2

    ReplyDelete
  9. selamat hari guru buat semua guru!

    ReplyDelete
  10. jasa mereka takkan terbalas kan kak...

    ReplyDelete
  11. singgah sini atie..
    tqvm..

    ReplyDelete
  12. singgah sini.. yaa, jasa dan pengorbanan guru dalam mendidik tiada tandingannya .. :') guru wajar dihargai

    ReplyDelete
  13. Selamat Hari Guru buat semua cikgu..jasa mereka memang tak terbalas kan Atie..

    ReplyDelete
  14. Selamat hari guru buat semua guru2 terutamanya mak saya yg juga merupakan guru saya :)

    ReplyDelete
  15. Yelah....Selamat Hari Guru buat guru guru di seluruh dunia....eh? Mereka yg kat luar Malaysia sambut jugak ke? Hehe...
    Okje teringin nk jadi cikgu Atie....

    ReplyDelete
  16. selamat hari guru juga utk kak atie... guru utk anak-anak kan...

    ReplyDelete
  17. SELAMAT HARI GURU JUGA BUAT SEMUA GURU YANG PERNAH MENGAJAR SAYA SUATU KETIKA DULU.. JASA GURU-GURU MEMANG TIDAK TERNILAI HARGANYA..

    ReplyDelete
  18. Selamat hari guru.....terima kasih yg. Terhingga kerana mendidik kita jd insan sempurna
    Ibu jg guru utk ank2 nya

    ReplyDelete
  19. selamat hari guru jugak untuk akak yang tak jemu2 didik pa'e :)

    ReplyDelete
  20. Oooo... Atie ex-UUM...
    tanpa sedar, kita juga guru yang mendidik anak-anak... ;D

    ReplyDelete
  21. selamat hari guruuuuu...hehehe

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..