Monday, 5 May 2014

Tumpis Bercanda di Tepian Pantai

AssaLamualaikum
Cerita masa balik kampung hari tu. Jalan-jalan ke Pantai Tinagat dengan kawan sepejabat. Masa ni En Kuling tak ikut sebab kerja. So, setelah minta izin nya kami pun keluar berjalan-jalan dipetang hari Sabtu itu bersama budak tumpis dan dua orang kawan. Hehe!
Paling suka pic ni. Hehe! selfie kunun!
Lihatlah gaya abg Pa'e
Abg Pa'e dengan kakak Ria & Pakcik Salim
Petang yang damai di Pantai Tinagat
Amat tenang rasanya bila melihat pantai dan laut. Tambahan plak di waktu petang. Memang rasa nyaman. Sesekali ke pantai memang seronok. Rasa tak nak balik pun ada. Haha! Dok berangan-angan, kalaulah dapat buat rumah di tepi pantai alangkah bestnya. Melihat matahari terbenam setiap hari:)
WasSaLam

25 comments:

  1. Klu cuaca elok mmg best ni jln2 tepi pantai kan atiey...nyaman jak

    ReplyDelete
  2. Salam Ziarah...

    dah lama x jalan2 ke pantai... last ke pantai thn lepas..tu pun kat Tioman..hehe

    ReplyDelete
  3. best... cantik pemandangan!
    kampung aida tepi pantai kat melaka :-)
    best...

    ReplyDelete
  4. bestnya dapat berendam time cuaca panas gini..

    ReplyDelete
  5. tenang je bila berada di tepi pantai kan... lama jugak tak pergi.. :)

    ReplyDelete
  6. Bestnya Pae bercanda di tepian pantai ye.. kenapa tak mandi sekali Atie ...

    Kena berani rumah di pantai Atie...
    "kalau takut dilambung ombak.. jangan berumah di tepi pantai" ehe :)

    ReplyDelete
  7. waahh best nyer jln2 tepi pantai...dh lama rasenye x pantai =)

    1st time singgah sini..jalan-jalan blogwalking.. salam perkenalan =)

    ReplyDelete
  8. Uwais pun suka pantai kak. sampai takmau naik dah!! hihihhii

    ReplyDelete
  9. Atie Pantai Tinagat tu boleh mandi ke tak?
    Bestkan Atie bila berumah di tepi pantai....malam malam mesti dengar deruan ombak yang menghempas pantai...adoi bestnyaaa....

    ReplyDelete
  10. seronoknya dok tepi pantai ni , angin kuat . x bestnya sunburn ... heh heh .

    ReplyDelete
  11. seronoklah ... cantik nampak pantai ni !

    ReplyDelete
  12. Salam Isnin, Atie..
    Syok kalau sesekali pegi pantai... nrl suka pic no 2 tu... :)

    ReplyDelete
  13. salam atie ..
    jangan berumah ditepi pantai klu takut dilambong ombak ..
    he..he..
    apapun ..
    minta sikit Bliss adik tu

    ReplyDelete
  14. seronoknya..tempatnya cantik..:)

    ReplyDelete
  15. nnt abang Pae please bawa JJ jalan2 ke sini yer hehe.

    ReplyDelete
  16. ambbooiii...ber selfie nampaknya atie...noe pun suka jalan2 tepi pantai

    ReplyDelete
  17. besttnya jalan2 kat pantai..lama dh x melepak kt pantai..

    ReplyDelete
  18. sy teringin jugak atie nak buat umah tepi pantai...tp risau jugak kot kulit jd gelap gulita terutamanya aidan asik dok main tepi pantai jer..hehe

    ReplyDelete
  19. msa sdk pennag saya suka sngt lepak tepi pantai amik angin.sepoi sepoi je kan.
    dok kl ssah nk jupe pantai.h UK khuk

    ReplyDelete
  20. bestnya boleh pijak2 air laut... huhuhu

    ReplyDelete
  21. Wahh seronoknya kerap ke Pantai..mesti Pa'e happy sebab selalu dapat main kat pantai..good for his brain also kan Atie..

    ReplyDelete
  22. Gambar selfie tu yg mahal kak.. hehe

    ReplyDelete
  23. Dah lm x pegi pantai. Huhu...

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..