Saturday, 10 May 2014

Futsal - Purple Team

AssaLamualaikum. 
Hari ni dok berpanas mentari. Main futsal konon. Unit kami ikut pertandingan. Walaupun tak berapa pandai nak main, kita redah jak. Haha! Nasib lah labu. Tendang bola pun tak betul sangat. Kihkihkih. Yang penting semangat kesukanan bah. Betul tak?? Lah ni dok rehat, sambung nanti pukul 2:00pm. Tadi 1st game dah menang 1-0. Haha. Dengan yakin tak takin nya dapat juga score 1 gol. Itu kawan akulah yang tendang. Aku hanya pemain simpanan. Haha! Cerita lanjut nanti aku update ya!
Selamat berhujung minggu semua.
WassaLam^_^

23 comments:

  1. Yang penting semangat kesukanan kan Atiey...hehe

    ReplyDelete
  2. hahahaha hentam je atie...janji kaki kena kat bola...

    ReplyDelete
  3. Wah terrer jugak Atie main futsal yek....walaupun jadi simpanan jer hehe...

    ReplyDelete
  4. Lupa nak bagi tahu walaupun Atie dah tau . ...Atie di tag untuk Liebster Award yeh....

    ReplyDelete
  5. bestnya dapat main kan...sihat dapat keluarkan peluh nihh...saya nie tak dan nak berexercise lagi...

    ReplyDelete
  6. exercise keluarkan peluh tu ... semoga berjaya mendapat kemenangan .

    ReplyDelete
  7. cayalah akak.. menang atau kalah tak penting.. takde pict ke kak? hehe..

    ReplyDelete
  8. wahh...rajinnya bersukan..kat belah sini tadi ujan ldari tengah hari...malam baru renyai2 nak berenti..selamat berhujung minggu atie

    ReplyDelete
  9. semangat menjelang World Cup tu ..
    nanti blh la layan bola ..

    ReplyDelete
  10. wah.. terer men futsal... hehe

    ReplyDelete
  11. tiada gambar kak atie?mau tengok juga semangat kesukanan tu..hihihi
    btw,selamat hari ibu kak atie!!!!!

    ReplyDelete
  12. hehehe..xpe atie..yg penting semangat!!! dan yakin!! =)

    ReplyDelete
  13. wow.. sukan futsal.. kagum betul hehe

    ReplyDelete
  14. wah atie terer main futsal yer...heeheh..teringat zzaman kerja dulu..tp tak main pun tengok orang jer...:)

    ReplyDelete
  15. wah...lama giler akak tak berpeluh peluh bersukan dik... best nyerrrr kamu.

    ReplyDelete
  16. berfutsal la pulak, mesti seronok kan !

    ReplyDelete
  17. bru nk komen atie terernya main dah sumbat gol pun..rupanya atie simpanan je.hehe takpe semangat kesukanan tu penting

    ReplyDelete
  18. Majukan sukan utk negara kak atie!hahaha...apa yg penting..kerjasama...hihi

    ReplyDelete
  19. Boleh la bwk bekal utk pertandingan seterusnya.

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..