Thursday, 12 June 2014

CPUV- Thanks again Nuffnang!

AssaLamualaikum
Tiada cerita. Blur pagi ini. Teringat nak buka akaun Nuffnang. Saja-saja. Eh! ada nampak tiga iklan berderet masuk. Alhamdulillah! Terima kasih Nuffnang. Susah juga iklan nak masuk sini. Kadang berkurun tiada iklan sudi bertempek. Sabar jak lah!
Sebab setakat blog picisan dan cerita merapu. 
Cerita budak Tumpis pun yang paling banyak. 
Nasib baik korang tak bosan. Haha! 
Apapun bersyukur. Ada juga rezeki. Menulis suka-suka akhirnya jadi sebahagian dari dunia ku. Janggal bila tak berblog dan melawat rumah kalian. Sayang korang semua. 
Terima kasih kepada yang rajin singgah dan klik-klik.
Thanks Nuffnang!
WassaLam^_^

25 comments:

  1. tahniah atie..ada jer rezeki..

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah..ade rezeki :)

    ReplyDelete
  3. Pencetus smgt nk taip entry..thniah.

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah ... sekali 3 tu on goin CPUV.. moga terus dimurahkan rezeki :D

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah, rezeki Atie... :)

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah...rezeki tu...blh wat duit raya nnt =)

    ReplyDelete
  7. Tahniah Atie. Banyak tu. Hehe...

    ReplyDelete
  8. samalah kite.. blog nan hado..dpt cpuv pun 2-3 hengget pun dah syukur dah..hehe

    p/s: suci dah tak demam tp ulser ada lagi..

    ReplyDelete
  9. Alhamdulillah Atie..
    Sikit-sikit lama-lama jadi bukit

    ReplyDelete
  10. wah..wah..dh semakin byk cpuv masuk ya sis..tahniah!

    ReplyDelete
  11. Tahniah ... rezeki pa'e ... :)

    ReplyDelete
  12. tahniah.. lama dah tak merasa CPUV

    ReplyDelete
  13. haah skrang pun nuffnang bermurah hati sangat nak bagi CPUV kat saya.nak pujuk ke hape? :D

    ReplyDelete
  14. Tahniah Atie......Sekali 3 dibaginya.....murah rezeki Atie ....murah rezeki Nuffnang

    ReplyDelete
  15. Alhamdulillah dan Tahniah, rezeki dari Nuffnang

    ReplyDelete
  16. best Nye atie..ila nie hahh..xde pun CPUV..tahniah tau..nanti jgn lupe belanja..

    ReplyDelete
  17. Alhamdulilah masih ada rezeki akak ;)

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..