Sunday, 15 June 2014

DIA... Ayah AnakKU

AssaLamualaikum
Pergh tajuk! gempak kan? haha! saja nak bermood jiwang hari ini sempena Hari Bapa. Nak tuju buat En Kuling tercinta En Yusof. Babah Pa'e. Dia yang ku sayangi selain dari arwah ayah & adik-adik lelaki ku. Lelaki yang selalu menemani ku. Melindungi ku dan memahami ku (ayat memuji). Haha!
Selamat Hari Bapa Kuling! 
Terima kasih sebab jadi babah yang baik dan penyayang pada anak kita. 
Walaupun kekadang agak tegas! sayang anak tangan-tangankan, katanya! haha.
Gambar sengaja di 'blur' kan. Haha!
Mungkin tiada sambutan, sekadar ucapan ikhlas dari Ibu & Pa'e. 
Moga Kuling sentiasa di lindungi dan diberkati Allah! Amin. We LOVE you Babah!
WasSaLam^_^

18 comments:

  1. selamat hari bapa buat semua bapa di dunia ni...

    ReplyDelete
  2. selamat hari bapa utk en kuling..kita tak buat lagi entry utk en hubby..huhu..

    ReplyDelete
  3. salam atie ..
    semoga kuling atie sentiasa sehat ..
    tu lah tugas seorg bapa ..
    melindungi keluarga nya ..

    ReplyDelete
  4. oo..saja blur gambar ye atie..hihi

    ReplyDelete
  5. wah, ucapan ikhlas dari DIA ibu Pa'e… Mesti babah happy baca entry ni :)

    ReplyDelete
  6. seronok si bapa , ada yg celebrate .

    ReplyDelete
  7. Amboiiii...sweet nya bah kak atie...hihihi..
    Kak...lama nya cik ndak singgah sini.. betukar sudah kulit sama header oooo...cantik..

    ReplyDelete
  8. Selamat Hari Bapa buat En Kuling Atie...wah, jiwang2 ye sempena Hari Bapa... sweet je... :)

    ReplyDelete
  9. peewittt..selamat hari bapa buat semua bapa2 di malaysia ni..ehehe

    ReplyDelete
  10. Sweetnya ucapan isteri Kuling ni.selamat hari bapa. semoga kekal kebahagian korang ni..

    ReplyDelete
  11. Happya father day's to your husband and all of husband in this world

    ReplyDelete
  12. Kami sambut dengan sepotong kek je kak. Sebijik dh sambut masa besday suami dlu. Kira pakej la tue ihihihi

    ReplyDelete
  13. Apasal gambar diblurkan Atie.....sajalah kan nak ada effect khas katanya hehe...yelah tu yelah tu....hehe
    OKje lagilah tak de entri pun buat pak Jilap hehe

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..