Tuesday, 10 June 2014

Hujung Minggu Kami-Pa'e Main Bola-Bola

AssaLamualaikum
Menghabiskan hujung minggu dengan bawa Budak Tumpis jenjalan. Tapi plan awalnya nak ke Pasar Minggu jak beli sarapan pagi pastu balik rumah rehat. Last-last banyak tempat plak jalan nya. Hehe! Lepas pegi Pasar Minggu beli Yong Tau Fu dan keropok lekor mentah terus ke Wisma Ramai-Ramai. Nak sejuk kan badan sebenarnya sebab cuaca panas sangat kat luar. Haha! Masuk pintu Wisma terus budak kecik tu cakap "Ibu nak main kat atas"
Tengok tu suka sangat dia dapat main bola-bola:)
Pelbagai gaya. Tapi asyik nak balik bola ke arah Ibu & baba plak:) 
Selfie dulu dengan budak tumpis. Haha!
Dikala rajin datang, suka bertudung bawal sekarang. Hehe!
Budak-budak ni memang kuat daya ingatan nya kan.
Rasanya dah lama sangat tak bawa dia main kesini. Tapi dia masih ingat. 
Last bawa Pa'e kesini mungkin masa umur dia 2 tahun lebih. Sekarang dah 4 tahun 4 bulan. 
Apapun menggembirakan mu adalah saat-saat terindah dalam hidup Ibu & Babah.
WasSaLam^_^

13 comments:

  1. seronok bila tengok senyuman kat bibir diorang kan kak. hilang segala letih

    ReplyDelete
  2. oh dia ingat sendiri tempat main tu ye, kuat daya ingatannya tu, cerdik Pa'e ajak ibu dan baba main sekali :)

    ReplyDelete
  3. seronok la pae g main bola2 tu..hahaha

    ReplyDelete
  4. Saya ada beli bola2 macam tu, letak kat umah...
    memang jenuh nak mengemas nya!!!! hahahhaa

    ReplyDelete
  5. Eh... Mak.budak ni pun teruja gak tgk bola byk2 gitu...

    ReplyDelete
  6. SAYA JE BELOM SEMPAT NAK BAWAK ANAK JENJALAN..

    ReplyDelete
  7. Dah Tumpis tak de kawan Atie ....mmg le dia nak baling bola kat mama ngan baba aje hehe
    Eh...nape gamba mama sipi sipi jak bah.....hehe
    OKje tak de pun tudung bawal ....pesen lama punya adalah malas nak beli dah....pakai apa yg ada hehe

    ReplyDelete
  8. wahhh..seronok betul abg pa'e main ...banyak betul bola2 yer..cantik...

    ReplyDelete
  9. noe pun mmg jenis suka pakai tudung bawal...budak2...ingatan diaorg mmg kuat...awat selfie gbr nampak sebelah jer?? :)

    ReplyDelete
  10. seronok jadi budak budak boleh main dalam bola yang banyak banyak tu...

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..