Thursday, 5 June 2014

Khasiat Peluk.. Betul kah?? :)

AssaLamualaikum
Terjumpa gambar ni di FB. Kebenarannya tak pasti plak. kenalah cuba sendiri mulai dari sekarang. Itupun untuk pasangan yang halal sahaja ya. Adik-adik manis yang belum bernikah tu, jangan plak pandai-pandai buat. Haha! sabar lah kome.
Tunggu bila dah 'halal' nanti. Hehe.
Boleh lah mengeratkan kasih sayang. Ya tak?? haha!
selamat mencuba! 
WasSaLam^_^

21 comments:

  1. nak kena peluk selalu la ni atie..heheee

    ReplyDelete
  2. Hehe...kena buat setiap hari ni :)

    ReplyDelete
  3. Wah lepas ni kerja kena peluk je lah kan.. sebab nak turunkan berat badan hahahha :)

    ReplyDelete
  4. kalau cik abang jauh macam mana nak peluk hari-hari? huhuhu.

    ReplyDelete
  5. yang penting bila pergi kerja diiringi pelukan rasa tenang je sepanjang hari heeee :D

    ReplyDelete
  6. kena kerap peluk la ni...:)..suka..suka..

    ReplyDelete
  7. Bunda pun pernah terbaca kat fb...

    ReplyDelete
  8. kena peluk selalu baru mesraaaa...huhu

    ReplyDelete
  9. aida rasa betul. bcoz bila kita peluk kita rasa gembira :-)
    gembira = sihat :-)

    ReplyDelete
  10. adakah yg gemuk2 tu sbb laki die jrg peluk???? hahaha.

    ReplyDelete
  11. klu nak tahu kesannya , kena cuba tu ... heh heh

    ReplyDelete
  12. Salam khamis, Atie...
    Haaa, yang ni nrl pernah dgr Dato' Dr Hj Fadzilah Kamsah cakap... masa tu dalam radio Sinar fm... nrl rasa ada kebetulannya tu... :)

    ReplyDelete
  13. skrg nk peluk sangkut kat perut. ehehe..

    ReplyDelete
  14. salam pg jumaat atie ..
    tk payah guna ubat kurus utk turun kan berat badan yer ..
    peluk jer selalu .. lg banyak dan lg lama ,,
    blh lg kuruz kot ..

    ReplyDelete
  15. teknik yg xpyh kluar blnja ribu riban kn..

    ReplyDelete
  16. Alhamdulilah klu berkhaisat utk panjang umur..tp klu suami tak peluk tu boleh tak klasifikasikan maknanya kite dh slim la kan.,muahaha..

    ReplyDelete
  17. nie nak kena cakap ngan laling nie kena peluk selalu spy dpt maintain kuruh ...hehehh

    ReplyDelete
  18. suka tau main peluk peluk... mmmm kalau satu hari hubby tak peluk boleh merajuk tau...

    ReplyDelete
  19. Memang la syok kalau hubby selalu pelok. Cam bantal pelok pulak rsnya.

    ReplyDelete
  20. Tapiiii Okje tak kurus kurus pun hehe

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..