Sunday, 8 June 2014

Lagu - Tuhan Beri Aku Cinta

AssaLamualaikum
Mari layan lagu jiwang! hehe. Lagu lama, tapi macam best plak dengar.
Lirik Lagu Tuhan Berikan Aku Cinta:
Walau aku senyum bukan berarti
Aku selalu bahagia dalam hari
Ada yang tak ada di hati ini
Di jiwa ini
Hampa... 
Ku bertemu sang adam di simpang hidupku
Mungkin akan ada cerita cinta
Namun ada saja cobaan hidup
Seakan aku hina
Tuhan berikanlah aku cinta
Untuk temaniku dalam sepi
Tangkap aku dalam terangMu
Biarkan lah aku punya cinta
Tuhan berikanlah aku cinta
Aku juga berhak bahagia
Berikan restu dan halalMu
Tuhan beri aku cinta... 
Ku bertemu sang adam di simpang hidupku
Mungkin akan ada cerita cinta
Namun ada saja cobaan hidup
Seakan aku hina
Tuhan berikanlah aku cinta
Untuk temaniku dalam sepi
Tangkap aku dalam terangMu
Biarkan lah aku punya cinta
Tuhan berikanlah aku cinta
Aku juga berhak bahagia
Berikan restu dan halalMu
Tuhan beri aku cinta...
Sambil santai-santai, boleh lah dengar! Hehe.
Happy weekend semua.
WasSaLam^_^

10 comments:

  1. mcm pernah dengar.. layan je ..selamat berhujun minggu :)

    ReplyDelete
  2. tumpang jiwang sama hujung minggu ni :)
    best jugak berjiwang sekali sekala :)

    ReplyDelete
  3. salah satu fav song kira nie hihihihi

    ReplyDelete
  4. Best juga layan lagu ni... sesekali jiwang2 ni.... :)

    ReplyDelete
  5. tershahdu kjap atiey oiiiiiiiiiiiii

    ReplyDelete
  6. bila mood jiwang dh masuk niesa mmg suka layan lagu ni..hikhik..

    ReplyDelete
  7. Sapa penyanyi dia ni Atie? Bila dah part lirik tu baru mcm pernah dengar
    Mcm Jue Aziz ek muka dia

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..