Monday, 16 June 2014

Video - Pa'e Belajar Mengira

AssaLamualaikum
Video Pa'e masa belajar mengira setahun yang lalu kot. 
Nak abadikan di sini, boleh dia tengok bila besar nanti. Hehe!
video
Dengar lah suara Budak Tumpis mengira. 
Lucu! Video penuhnya dia selalu lupa nombor 7 dan 9. Haha! sekarang dah OK.
WasSaLam^_^

17 comments:

  1. Good boy Pae.. rajinnya papa ajar pae ye Atie ;)

    ReplyDelete
  2. rajinnya dia belajar..In Sha Allah..jadi anak yg pandai ya Pa'e..

    ReplyDelete
  3. ADA JUGA VIDEO ANAK-ANAK SAYA.. TAPI SIMPAN KAT HANDPHONE JE..

    ReplyDelete
  4. comel… beria dia belajar mengira...

    ReplyDelete
  5. Betul tu, kita kena simpan sebanyak mungkin foto & video masa anak2 kita membesar...Saya suka ambik video anak2 saya juga...supaya bila mereka dah besar, mereka boleh tgk..:)

    ReplyDelete
  6. Alahai tomei... Anak sy kalau mengira pun bukan main lagi...

    ReplyDelete
  7. bila dah besar nanti , mesti gelak dia tgk nih ...

    ReplyDelete
  8. besar nanti, mesti pai'e dok gelak tengok video ni

    ReplyDelete
  9. Kalau pa'e sudah besar..baru dia tengok ne..mestia dia ketawa berabis ne..hahaha

    ReplyDelete
  10. Hehe... cute je kan... bila dia besar nanti, leh tengok balik camne dia belajar kecik2 dulu... :)

    ReplyDelete
  11. Dah jarang saya ambil video anak sekarang. Ai.. nak kena lebih rajinlah nampaknya

    ReplyDelete
  12. Comellnya suara dia..suka dnegar..hehee

    ReplyDelete
  13. Moga abg pa'e berjaya dunia akhirat amin amin

    ReplyDelete
  14. Dah pandai baca dah...patutlah mama dia seram ...takut Pa'e belajar jauh ni hehe

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..