Sunday, 17 May 2015

AssaLamualaikum-Faizal Tahir

Assalamualaikum Dunia
Entry santai dipagi minggu. 
Sekadar dengar lagu sambil buat kerja apa yang patut. Hehe!
Salam hujung minggu. You all kemana? aku dan tumpis dirumah sahaja. Tunggu en Kuling balik minggu hadapan, baru kami start 'mengukur jalan' lagi. Haha!
Jumpa lagi!

16 comments:

  1. WAH PEMINAT FAIZAL TAHIR..BE HAPPY HARI MINGGU ATIE...

    ReplyDelete
  2. mg hot lagu ni skang sis.... sy duk library, pg2 anta anak sekolah terus masuk library... tpt kita hari bekerja...

    ReplyDelete
  3. assalammualaikum atie,kakak pun x kemana ,si bongsu kakak sekolah ,suami kerja ...kakak duk rumah ngadap tv je...

    ReplyDelete
  4. waalaikumsalam..yan pi hospital tengok nenek :-))

    ReplyDelete
  5. Slmt istirehat atie.. saly pun duk umah je hari ni.. duk ngadap tengok tv je ni.. hii

    ReplyDelete
  6. mesti tak sabar tunggu en kuling balik kan hihihihi

    kira memang dah lama minat FT ni kak. hihihihi

    ReplyDelete
  7. walaikum salam ... sis hanya menghadap lappy je hari ini ...

    ReplyDelete
  8. waalaikumsalam... hari ni membujang kat luarr hihi... en husb jaga anak... :)

    ReplyDelete
  9. Haha.. ini lagu yang kalau anak2 dengar, ank2 saya akan cakap "itu lagu mama dah start".. haha.. tapi liriknha bermakna.. suka lagu nj..

    ReplyDelete
  10. saya, setiap hari ukur jalan dengan ibu_suri.. hu..hu..

    ReplyDelete
  11. wwoooo..dah lama tak layan lagu Faizal Tahir.

    ReplyDelete
  12. suka video klip dia..sempoi je

    ReplyDelete
  13. Saya makan tidur makan tidur jerk kat rumah. Malas nak mengukur jalan... Tunggu mood raya sampai :)

    ReplyDelete
  14. suka juga lagu ni,penuh makna

    ReplyDelete
  15. Assalam atie,
    iols tetiap hari time lek kojer mesti dengor lagu ni
    memang setiap hari sinar play lagu ni dalam pukui 6.05-6.10pm cenggitu tau3

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..