Monday, 18 May 2015

Saling Menjaga..Itu lebih baik!

Petang semua!
Ngantuk petang ini. Hehe!
Sekadar renungan buat semua:
Facebook
Sama-samalah kita saling membantu untuk meringankan beban kan? Untung kalau duduk sekali dengan suami. Boleh saling membantu. Kalau yang PJJ macam aku ni, nampaknya kena banyak sabar. Semuanya kena buat sendiri. Berdikari. Jumpa pun 3 minggu atau sebulan sekali. Nak buat macam mana. Kira menjaga dari jauh jak lah. Haha! (adakah?)
WasSaLam^_^

21 comments:

  1. terima kash sudi singgah dan follw blog akak ye, akak follow kembali.

    ReplyDelete
  2. Fikir yg positif atie...
    Sekurang2 nya kita tak buat dosa hari2 kat suami, hee

    ReplyDelete
  3. ikhlaskan diri buat kerja di rumah..hidup lebih bahagia, semoga dapat pahala.. kan.. tapi alhamdulillah bila suami turut sama membantu..:)

    ReplyDelete
  4. memang kena tabah Atie bila PJJ dengan suami.. semoga urusan dipermudahkan.. pernah juga lalui oerkara yg sama dlm 5 thn.. Allah saja yg tahu cabarannya... huhuhu

    ReplyDelete
  5. Kalau PJJ, kurang sikit keja part basuh lipat gosok baju suami..Hahaha

    ReplyDelete
  6. betul2... moga cpt lah PJJ nih abis yek...
    tp kadang ada kebaikan nyer jgk kot

    ReplyDelete
  7. pjj alahai menahan rindu sokmo je la ni .... bertabah la

    ReplyDelete
  8. cuma boleh kata kuatkan diri, tabahkan hati kak...

    orang PJJ ni orang yang terpilih, yang kuat menghadapi ;))))

    ReplyDelete
  9. yesssssss.. yang penting, kerjasama!

    ReplyDelete
  10. salam atie ..
    moga dilindungi dari perkara yg kurang atie ..
    PJJ ni banyak dugaan dan ujian nya ..

    ReplyDelete
  11. yang penting ikhlas dan alhamdulillah jika suami membantu

    ReplyDelete
  12. 365 hari tanpa cuti...huhu..be strong...kita super woman :-))

    ReplyDelete
  13. Eh, kira untunglah Atie! Kurang sikit dah part tanggungjawab pada suami. Tinggal nak uruskan anak-anak aje. Hahaha....

    ReplyDelete
  14. Hopefully nanti kite dpt husband yg rajin menolong. hikhik ^^

    ReplyDelete
  15. Kena tabah selalu.
    Menjaga dari jauh... Jauh di mata, dekat si hati...huhu

    ReplyDelete
  16. Assalam atie,
    kagum dengan uols yang berPJJ tau3
    sat3
    iols pulop emo

    ReplyDelete
  17. Tak pernah lagi okje berjauhan ngan suami Atie....sekejap ada lah ....mesti tak bestkan, sunyi....huhu

    ReplyDelete
  18. tak pernah berjauhan juga... kalu husband balik keje lambat pun mesti call hihi... rindu :p ... kuatnya semangat kak atie... harap terus kuat! :)

    ReplyDelete
  19. bila pjj mmg kena berdikari ... suami isteri perlu saling menjaga .

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..