Wednesday, 27 May 2015

Wordless Wednesday #56 - Ibu Luv Pa'e

Salam Rabu.
Entry ringkas. 
Saja nak belanja gambar Tumpis & Ibu. Haha! :
Ntah gaya apa pula dia buat ni. 
Layan jaklah! :)
Ok, bye.
*curi-curi update didalam kesibukan*

19 comments:

  1. Lucu lah Pa'e ni.. geram auntie tengok :)

    ReplyDelete
  2. ada aje gelagat si pae nie...:-))

    take your time

    ReplyDelete
  3. Panadi pae buat gaya bergambar ngan ibu

    ReplyDelete
  4. wah ate xsenyum paie posing kelakar tu.

    ReplyDelete
  5. budak kecik buat muka gitu pun nampak comel... awat ibu tak buat muka camtu jugak? hehehhe

    ReplyDelete
  6. lovely bond between mom and son ^^

    ReplyDelete
  7. amboi pa'e...beraksi hebat nampak :)

    ReplyDelete
  8. Buat macam tu pun...Abang Pa'e maintain handsome..
    suka tengok budak2 dengan aksi nakal macam tu..cute aje.

    ReplyDelete
  9. Cantik gambar ni Atie.....sebab ada bilu bilu kat Pae ngan kat mama

    ReplyDelete
  10. pa'e ni suka selfie ea. macam-macam aksi ada. hehehehe.

    ReplyDelete
  11. Pandai budak sekarang selpie selpot...hihihi..



    Singgah blogwalking...:)
    Nak tahu ade diabetes ke tak?Jom cek kat sini:
    http://blogmummyrifqiy.blogspot.com/2015/05/tanda-tanda-diabetes-yang-anda-mesti.html

    ReplyDelete
  12. Salam sayang atie ...
    tq tq tq ingat akk selalu .. selalu komen blog akk .. maaf kerana x kesempatan berjalan2 di blog atie

    lov u so much for the remembrance !

    ReplyDelete
  13. Assalamualaikum kak atie!!!! lamenye x jengah ke cni.. huhu.. abg pae pun makin ensem dah :D

    ReplyDelete
  14. macam gaya pa'e ye, tapi masih comey

    ReplyDelete
  15. Assalam atie,
    he3
    memacam gaya yer pa'e :P

    ReplyDelete
  16. Ibu selfie sembunyi-sembunyi kat belakang yerk ^_^

    ReplyDelete
  17. anak manja ibu baba ni hihihihi

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..