Thursday, 7 May 2015

Ibu, telan abang Pa'e kah? :)

AssaLamualaikum
Soalan-soalan dibawah adalah lebih kurang soalan abang Pae. Memang tergelak dibuatnya. Dia siap tanya " sebelum ibu lahirkan abang Pae, ibu telan abang pae kah??" hahaha.
Facebook
Agak-agak kalau korang jawab apa ya? haha! 
Naik fening aku nak menjawab soalan-soalan budak tumpis ni. 
Kena fikir jawapan yang boleh diterima akalnya. Sabar jak lah!
*Dah beberapa hari ni abang Pae transit di office, nenek balik ke Tawau. Tiada penjaga*
WasSalam^_^

25 comments:

  1. hahhaa.. iris selalu tanya, dia keluar dari perut mama ikut mana? hahahahhaha..
    patutlah mak linda dulu jawab ikut pusat..

    ReplyDelete
  2. hmm cerdiknya soalannya ...camana nk jawabtu..xreti juga ni atie..

    ReplyDelete
  3. mmg soalan yg nemerlukan jawapan kreatif.haha..pandai pae!

    ReplyDelete
  4. Singgah pagi...:)
    telan yea... :)

    ReplyDelete
  5. budak besar pae selalu bagi soalan yg kita mak2 ni susah nak jawap....tapi kena bagitau juga kalau tidak tentu tak kan henti bertanya....apa jawapan atie agaknya ya?

    ReplyDelete
  6. Jangan jawapan lempang tau Atie...
    Nak cari jawapan yg sesuai utk fikiran anak2 tu yg pening kan :)

    ReplyDelete
  7. susah betul nk jawab soalan anak2 ni. kdg2 sy jwb tak tahu je..haha

    ReplyDelete
  8. Hehehe...soalan cepuk cemas nih. Kekadang memang tak terjawab.

    ReplyDelete
  9. soalan cepumas betul lah kan, hihi :)

    ReplyDelete
  10. haha..budak2 minda diorang memang fikir out of the box..macam budak2 sek, tanya soalan yg kadang2 kita pun x mampu nk jawab.

    ReplyDelete
  11. :-)) :-)) :-)) aduh abg pae ni buat cik yan gelak pagi2.....

    ReplyDelete
  12. hehe..jawab, kalu nak telan kena potong kecik2 dulu..mesti abang pae makin ngeri hahaha

    ReplyDelete
  13. baguih punya akal fikirankan.. bagusler tu akal digunakan..

    ReplyDelete
  14. Anak-anak saya tak pernah pulak tanya soalan ni. Cuma dulu Abang pernah tanya, kalau dulu dia dalam perut Mommy, dia keluar ikut mana! Saya katalah dia ikut 'pintu' dan Adiknya ikut 'tingkap'! Puaslah dia dok tengok mana pintu dan tingkap. Akhirnya jumpa! - Belly button *_*

    ReplyDelete
  15. Ada logik jugak pertanyaan Pae tu haha.....kalau dah dlm perut haruslah kena telan dulu ek.... OKje pun blur jugak nak jawab apa Atie....
    Dah tak htr kat pengasuh ye Atie Pae ni...... kenapa Atie?

    ReplyDelete
  16. Haha...anak saya tak pernah tanya la pulak.

    ReplyDelete
  17. hahahahaha soklan dia... kelakar la bila bebudak start bersoal jawap.

    ReplyDelete
  18. Terfikir jugak ni kalau anak2 bertanya..
    eemm.. nampaknya kena bersedia awal ni..

    ReplyDelete
  19. teringat my anak buah tanya kat mamanya ... hahahaaa ... bila dah belajar persenyawaan kat sekolah , mrk faham lah mcm mana blh jadi mengandung ...

    ReplyDelete
  20. he he..macam mana abang paee boleh terfikir telan tu ye

    ReplyDelete
  21. hahahahahaha memang pening nak jawab nanti kalau dia tanya abg pa'e keluar ikut mana lagi speechless kihkihkih

    ReplyDelete
  22. Assalam atie,
    sila share jawapan uols
    nak sedia kot3 nanti my boboboy pulop tanya he3

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..