Sunday, 22 September 2013

::Ku Ingin bercuti-cutian...

AssaLamualaikum
Ku ingin bercuti-cutian. Dimana? di sini:
Pulau Mabul-Semporna Sabah.
Nama jak orang Sabah tapi belum sampai kesini. Haha!
InsyaAllah suatu hari nanti.
Mari bercuti-cutian...
WasSALam^_^

15 comments:

  1. Jernihnya air laut tu. Tengok pun rasa tenang. KZ pun teringin nak jejak kaki kat situ.

    ReplyDelete
  2. Samalah atiey...aku pun belum sampai sana bah....huhu

    ReplyDelete
  3. Bestnya,,,, cantik dan tenang je, kalaulah poket mengizinkan...

    ReplyDelete
  4. Klu pegi mabul jgn ketinggalan ke Kapalai, cukup best di Kapalai tu

    ReplyDelete
  5. Nak pergi mabul jugak... Insya Allah, one fine day :)

    ReplyDelete
  6. Rugilah x sampai Mabul kak.. Huhu :D

    ReplyDelete
  7. ku ingin jugak kak bercuti cutian di pulau mabul hihihiihi

    ReplyDelete
  8. Husband da sampai tp anak bini xsampai g mabul... Teringin nak p bler tgk gmbr2 yg d ambil...

    ReplyDelete
  9. Saya pun teringin..... cantik nyer tempat tu!!!

    ReplyDelete
  10. Assalam atie..cantik tu atie.in syaa allah nanti atie dapat juga kesana tu

    ReplyDelete
  11. cantiknya kak.. bestla kalau dapat pegi.. akak dah dekat tu kat sabah.. :)

    ReplyDelete
  12. assalam Atie
    tempat cantik gini sentiasa jadi impian heheee
    syokkkk kan dpt pandang laut yg biru dan tenang
    emmm tunggu cuti sekolah baru dpt ccm hihiii

    ReplyDelete
  13. Atie pun belum sampai inikan OKje hehe....

    ReplyDelete
  14. wahh cantiknyaa...aida pon teringin nk pegi Mabul Island ni lepas tgk IG rita rudaini..sangat cantik kan Atie?nak pergi jugakkk..hihi

    ReplyDelete
  15. pernah sekali sampai sana aTie..tp masa tu baru jak buka..

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..