Monday, 30 September 2013

::Random Picture Pa'e-1...

AssaLamualaikum
Banyak mengabadikan gambar-gambar budak tumpis ni sebagai kenangan untuk ku. 
Tambahan plak sekarang ni dah ada akaun Instagram (haha! kesian masih baru). 
Semangat gitu meng upload gambar-gambar bujang sorang tu.
Habis buku diconteng! ikutkan aja:)
peace kunun! mata dah ngantuk.
Latest! rambut dah botak:)
Gembira melihat perkembangan nya dari hari ke hari. 
Sangat banyak celoteh! teman berbual dikala sunyi.

**sesiapa yang sudi bolehlah kita follow-mengfollow akaun Instagram kita - ATIE3101.
WasSaLam^_^

17 comments:

  1. anak2 seusia begini memang menceriakan...

    ReplyDelete
  2. sy takder intagram..kalu tak boleh follow..
    makin encem abg pa'e ..hihi

    ReplyDelete
  3. takda instagram (ku dari zaman purba)..hahahaaa!!!

    ReplyDelete
  4. pa'e dah semakin membesar...td prasan rambut pa'e dah pendek..hihi

    ReplyDelete
  5. Wah Atie dah ada instagram sekarang hehehe .. nanti akak follow :)

    ReplyDelete
  6. semangat tgk muka pa'e melukis tu..kekekkee

    ReplyDelete
  7. U kata terlambat? Hahaha I smpai skang tak pernah ada instagram. Hehehe suka tengok abang abang Pa'e ni.

    ReplyDelete
  8. saya pun baru kelmarin install instagram... nak guna pun tak pandai lagi... bila dah pandai, nanti saya follow

    ReplyDelete
  9. ensemboy! nt sy folow. sy pn kebaruan jgak di instagram tu. bahahaha

    ReplyDelete
  10. Salam atie.anak2 mmg mceriakan hidup kita.mmg x bosan melihat keletah merekakan

    ReplyDelete
  11. akak dh folow.... baru kejap ni..ahak...

    ReplyDelete
  12. Hensemnya Pa'e ni .Nanti bila besar jaga Ibu sebaiknya ye..

    ReplyDelete
  13. okla akak ada pa'e.. cikna takde gambar sesape nak letak.. kikiki..

    akak nanti cikna follow akak.. CHICNA. :)

    ReplyDelete
  14. dah dekat nak terima menantu ni hehe....
    Okje tak de instrgram le Atie

    ReplyDelete
  15. sy pun nda ada Instagram aTielagi lah kesian hahaha

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..