Wednesday, 4 September 2013

::Wordless Wednesday #34...

Assalamualaikum
Less word! Layan gambar anak bujang yang suka main kapal terbang kertas.
TQ Allah atas kurniaan yang tak ternilai ini.
Ibu & Babah loveeee Pa'e dunia akhirat!
Mood: touching!
WasSaLam^_^

23 comments:

  1. saya juga senang main layangan kertas. tapi dulu. :)

    ReplyDelete
  2. anna dari dulu sampai lah ke hari ni memang fail nk buat kapal terbang ni..hihihih

    ReplyDelete
  3. siapa yg buatkan kapal terbang kertas pae tu? kalau auntie amie x reti la pae..huhu

    ReplyDelete
  4. Sama dgn si bongsu saya. Yg menyampah tu , bersepah rumah dgn kapal terbang kertas dia!

    ReplyDelete
  5. Anak permata hati yg tidak ternilai......

    ReplyDelete
  6. Kalau kakak yg sekadar tengok selalu dari blog pun ada rasa kasih dan rindu apa lagilah ibu dan ayahnya...

    ReplyDelete
  7. Kapal terbang abg pa'e tuh babah yg buat ker ibu atau pa'e sendiri..heheh

    ReplyDelete
  8. kapal terbang kertas, murah & menjana akal anak...

    ReplyDelete
  9. serius jg bah Pa'e main kapal tu hehe..
    masa kecil2 dulu pn suka main kapal kertas ni..:)

    ReplyDelete
  10. anak akapun suka sesangat main ... lepaihtu sepah satu rumah sebab nak buat kapal terbang kertastu bukan satu tapi banyak

    ReplyDelete
  11. Lama x lawat kak atie :')
    Hai Pae.. jadi anak yg baik yer, berbakti pada ibu bapa k!

    ReplyDelete
  12. kapal terbang kertas, abam pa'e buat sendiri ye ... :)

    ReplyDelete
  13. pae pandai ye buat kapal terbang kertas sendiri?

    ReplyDelete
  14. anak harta dunia akhirat kan kak..

    ReplyDelete
  15. Pa'e bercita cita nk jadi pilot ke Atie? Manalah tahu sejak dah pernah naik belon ni?.... hehe

    ReplyDelete
  16. MAkin lama makin hensem abnag Pa'e ni. Ala Atie kenapa touching2, takmo sedih ok.

    ReplyDelete
  17. Hensemnya laahh Paie ni..geram dengan mata besar dia..

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..