Thursday, 26 September 2013

::Salah Bantal??

Assalamualaikum
Salah Bantal?Tak kot! Ya Allah! dugaan bangun pagi tadi. Sedar-sedar je, leher sakit. Adui! dah lama tak kena macam ni. Sakitnya leher. Nak menoleh pun susah. Ada orang cakap petua nak bagi hilang sakit  tu baca selawat dan dan tepuk-tepuk bantal tu kat leher. Dah buat dah. Dah urut-urut juga dengan minyak Cap Kapak.
Jadinya mood pun macam ke laut. Haha!
WasSaLam^_^

20 comments:

  1. As salam Atie...uhuhu saya pernah alaminya punyalah tak selesanya kalau salah bantal nie..amk masa gak tunak hilang. Orgtua2 kata kena amik bantal yg kita tdo tu then pukul dekat leher kita tu..

    ReplyDelete
  2. agaknyalah kan salah bantal..pernah jugak alami camtuh..tp tak buat apa2 ..tunggu jer tidur next malamnyer lak..inshaallah will get better

    ReplyDelete
  3. cik nor slalu kna..sakit sgt..huhu

    ReplyDelete
  4. memang sakit tu..pernah terkena..nak menoleh pun sakitkan..

    ReplyDelete
  5. mungkin la kot salah bantal tu..lama2 ok nanti

    ReplyDelete
  6. mesti susah nak gerak kepala..hihi..

    ReplyDelete
  7. Ada juga petua tepuk-tepuk bantal dah tu jemur Atie. Tapi sekarang musim hujan dibuatnya Atie jemur balik lencun basah makin sakit kot hihi...

    Kena ke klinik nanti dia bagi ubat saraf macam abang kena hari itu..

    ReplyDelete
  8. cak...hehe..m3h pernah kene gak cmtu dlu2..mmg xde petua nk bg,tgu baik sendiri,tp mmg amik masa nk baik..

    ReplyDelete
  9. anna pon slalu gak jadi cmni.. puncanya kalo anna terlalu
    ngantuk sangat2 terus anna lena tanpa tepuk atau letak kepala elok..
    apa2 pon moga cepat sembuh ye :)

    ReplyDelete
  10. elok p jemuq bantal tuu..keras dh kot..pas jemuq gebu gebas balik..selesa laa

    ReplyDelete
  11. sakit yg paling sakit sebab bila nak palimg aje sakit.. hehehe, balik jemur bantal tengah panas yer !

    ReplyDelete
  12. Akak. pun demam hari ni Atie.. Moga cepat sembuh sakit leher tu ;)

    ReplyDelete
  13. mujarap juga minyak cap kapak ni yer ..

    ReplyDelete
  14. mmg sakit kan.. kdg mencengkam smp ke kepala kan...

    ReplyDelete
  15. OKje pun kekadang kena Atie....mmg betul ada gak org kata petua dia cam tu...
    Emmm...Atie tido bantal tinggi kot!

    ReplyDelete
  16. alahaii Atie..memang!!kalau kena, memang sakit amaattt..berhari-hari mau jugak sakitnya..hopefully cepat hilang sakit tu ye Atie..

    ReplyDelete
  17. alaaaa sakit leher lepas bangun tidur ek? Mmg tak selesa kan. Kesian bantal selalu dipersalahkan dalam hal ni hehehe. Hope u dah ok by now ;)

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..