5.7.13

::10 Perangkap Syaitan...

AssaLamualaikum
Sekadar sharing. Moga kita sentiasa terhindar dari segala godaan dan perangkap syaitan.
Picture:FB

Salam Jumaat. Moga dapat memberikan manfaat. Jauhi lah sifat-sifat di atas:)
WasSaLam^_^

16 comments:

  1. nice sharing! simple je kan.. tp tu la yg kite lalui.. smoga kite thindar dpd bnde2 ni

    ReplyDelete
  2. semoga d beri sifat yg baik shj pada kita, amin...

    ReplyDelete
  3. yg suka berangan tu yg payah nk ilang...berangan dpt 8 juta...hahahaha...thx for the info Atie..

    ReplyDelete
  4. note to my self too ..thanks Atie!!

    ReplyDelete
  5. semoga kita semua dijauhi dari mempunyai 10 sikap mazmumah di atas.. amin... :)

    ReplyDelete
  6. astaghfirullah al azim...semoga kita dilindungi Allah dr sifat2 keji sebegini....

    ReplyDelete
  7. Adoi.... takutnya Atie

    ReplyDelete
  8. Terima kasih atie... untuk panduan diri ni...
    sering terleka...

    ReplyDelete
  9. Nauzubillah dari syaitan yg di tekan ni....
    tq sharing Atie ;)

    ReplyDelete
  10. salam atie ..
    nampaknya kena banyakan baca aeuzubillah .. sampai habis la ..
    minta perlingungan dari syaitan yg direjam ..

    ReplyDelete
  11. owh..berangan2 tu pun perangkap syaitan jugak rupanya eh..ok, pasni cik Que takmo dah terlampau berangan dah..huhu..

    ReplyDelete
  12. Insha Allah.., ameen..,

    ReplyDelete
  13. sama2 kita dekatkan diri kita dengan Allah :)

    ReplyDelete
  14. tq for sharing atie!

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..