Friday, 5 July 2013

::10 Perangkap Syaitan...

AssaLamualaikum
Sekadar sharing. Moga kita sentiasa terhindar dari segala godaan dan perangkap syaitan.
Picture:FB

Salam Jumaat. Moga dapat memberikan manfaat. Jauhi lah sifat-sifat di atas:)
WasSaLam^_^

16 comments:

  1. nice sharing! simple je kan.. tp tu la yg kite lalui.. smoga kite thindar dpd bnde2 ni

    ReplyDelete
  2. semoga d beri sifat yg baik shj pada kita, amin...

    ReplyDelete
  3. yg suka berangan tu yg payah nk ilang...berangan dpt 8 juta...hahahaha...thx for the info Atie..

    ReplyDelete
  4. note to my self too ..thanks Atie!!

    ReplyDelete
  5. semoga kita semua dijauhi dari mempunyai 10 sikap mazmumah di atas.. amin... :)

    ReplyDelete
  6. astaghfirullah al azim...semoga kita dilindungi Allah dr sifat2 keji sebegini....

    ReplyDelete
  7. Terima kasih atie... untuk panduan diri ni...
    sering terleka...

    ReplyDelete
  8. Nauzubillah dari syaitan yg di tekan ni....
    tq sharing Atie ;)

    ReplyDelete
  9. salam atie ..
    nampaknya kena banyakan baca aeuzubillah .. sampai habis la ..
    minta perlingungan dari syaitan yg direjam ..

    ReplyDelete
  10. owh..berangan2 tu pun perangkap syaitan jugak rupanya eh..ok, pasni cik Que takmo dah terlampau berangan dah..huhu..

    ReplyDelete
  11. sama2 kita dekatkan diri kita dengan Allah :)

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..