Tuesday, 2 July 2013

::Si Lampai & Si Chubby...

AssaLamualaikum
Cerita masa malam BBQ Opis kami. Al-kisah si tumpis Pa'e bila berjumpa kawan. Pa'e ni kalau jumpa geng, biasalah mana dia peduli dengan kami. Nak kata pandai bawa diri pun ia. Tapi yang tak tahan dah pandai plak tolak-tolak kawan dia. Ada kalanya kasar sikit aku tengok. Itu yang sedikit merisaukan. Belajar dengan siapa plak pandai tolak orang ni, kata Babahnya. (Harap tak berterusan lah hendaknya perangai tu).
semua gelak tengok gambar ni.. Ya Allah! tgk lah gaya anak ku itu! :)
Inilah si lampai Pa'e dan si chubby Azim. Hehe. Azim ni memang comel. Geram tengok dia. Badan pun bam-bam. Kawan Pa'e anak kepada pegawai IT kami. Depa ni kalau jumpa, mula-mula tu malu lah konon, pastu bila dah panas mulalah ke hulu kehilir berdua. Kadang-kadang lucu tengok gaya depa ni. Haha! Harapnya hingga ke besar lah berteman baik :)
WaSsaLam^_^

14 comments:

  1. mmg,...anak2 ni kalau dah jumpa kawan....lupa arr kiter

    ReplyDelete
  2. anak pandai bwk diri mmg senang lah mama nak makan dan buat kerja..klu yg jenis melekat peluk kaki kita yg susah tu...

    ReplyDelete
  3. bagus pa'e pndai bawak diri..:)

    ReplyDelete
  4. Bagus bila dia pandai berkawan. Tolak-tolak tu sikit-sikit sebagai anak-anak baru membesar memang adat Atie. Yg penting tak bergaduh... mesra tu nampaknya:)

    ReplyDelete
  5. Nama pun budak lelaki Atie... biasalah tu tolak-tolak sikit hehe....
    Bagus kalau senang berkawan , mama pun senang tak le asyik melayan dia je hehe

    ReplyDelete
  6. Budak2 memang gitu atiey....memula jumpa memang malu....10 minit lepas tu dah bermain2 siap berkejar2 lagi...hehe

    ReplyDelete
  7. salam atie ..
    bab tolak menolak dan bergusti2 ni ..
    budak laki biasa la .. depa klu merajuk antara depa pun kejap jer ..
    lps tu cepat berbaik balik ..

    ReplyDelete
  8. Salam kenal atie..sya folo blog atie..:)

    ReplyDelete
  9. Dua2 comel....macam Qis gak lah..kalau jumpa kawan mula2 malu lama2 dah ngam sampai di lupa mamanya..hehe...

    ReplyDelete
  10. pic bawh sekalipaling comle..bergaya gila.hehe

    aiman plak mmg jenis peramah n easy going.kt mana2 pun sejak kcik jmpk kawan tak berapa minit dh jadi geng.takdenya nak malu2

    ReplyDelete
  11. Pa'eeee..alahai anak aTie ni makin besar makin encem bah..biasala bah tu aTie..anak lelaki kan..anak2 sy pn mcm tu jg..lasak2 semua..

    si bam2 tu cumil la..:)

    ReplyDelete
  12. suka tgk mrk berdua nie..dua2 pun comel gitu..:)

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..