Friday, 12 July 2013

::Renungan Jumaat 28...

AssaLamualaikum
Erm! mentang-mentang lah puasa, entry pun asyik lewat update. Lemah gemalai gitu. Haha! walhal segar-bugar juga di pagi hari. Apa pun salam Jumaat.
picture : FB
InsyaAllah kita cuba perbaiki diri semampu mungkin. Masih banyak kekuranganku yang perlu diperbaiki. Masih belajar tentang erti HIDUP.
WasSaLam^_^

18 comments:

  1. renungan yang bagus utk dikongsi

    ReplyDelete
  2. terima kasih atie..In syaa allah

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum atie. lame tak singgah LD ni...hari ni baru berkesempatan nak berBW. Selamat berpuasa buat atie sekeluarga ye:)

    ReplyDelete
  4. Semoga kita semua menjadi orang yang baik...

    ReplyDelete
  5. salam atie..
    sama la kita..melemau jerk ni..

    ReplyDelete
  6. Muhasabah Diri..Alhamdulillah..

    ReplyDelete
  7. Sesunggunya selagi kita hidup memang kita tak dapat lari dari terus belajar Atie..
    macam-macam belajar ada tak kiralah masak, main, menjahit, sekolah semuanya terus nak belajar kan...

    ReplyDelete
  8. salam jumaat atie..
    inshaallah peringatan yg bagus untk keep baiki diri selagi masih ade umur panjang kan..nak jadi baik pun kena byk muhasabah tu ..:)

    ReplyDelete
  9. Manusia mmg tidak sempurna Atie tp cubalah buat yg termampu hoho yo yo'o

    ReplyDelete
  10. Renungan yg menyentuh hati.... tq sharing Atie ;-)

    ReplyDelete
  11. Kata2 yg cukup indah,padat,ringkas dan besar maknanya.tq share

    ReplyDelete
  12. inshaAllah.. diri sendiri ni banyak lg yg belum diperbaiki & dipelajari kak..

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..