Saturday, 6 July 2013

::Santai diRumah Mak...

AssaLamualaikum
Happy weekend you all. Moga hujung minggu ini dipenuhi dengan aktiviti bersama keluarga. Kami balik ke Tawau dari Jumaat siang lagi. Ambil cuti masa Jumaat, sambunglah Sabtu & Ahad ni di rumah mak. Kali ni balik dengan Pa'e & babah. Tak lah stress sangat bila kena naik bas. Hehe. Balik kali ni sekaligus mak buat kenduri tahlil doa selamat & tahlil sempena kedatangan Ramadhan. 
picture:google
Selamat berhujung minggu. Tak dapat nak BW buat masa ini. 
Hanya entry pendek dihujung minggu. Nanti ada masa aku balas jejak korang ya. :)

*Pa'e sibuk ajak babah pegi Taman Permainan, tu yang Ibu dapat update ni.Hihi..
WasSaLam^_^

13 comments:

  1. Selamat berhujung minggu... :)

    ReplyDelete
  2. assalam, selamat berhujung minggu dan selamat berpuasa atie...

    ReplyDelete
  3. Salam atie,
    Selamat brhujung hinggu

    ReplyDelete
  4. Seronoknye kan dapat balik rumah mak...rindu Tawau..ndak pa..tak sampai sebulan lagi nak balik.. :) ..Happy Weekend Atiey..^^

    ReplyDelete
  5. singgah Sabah jap...kucing samo baru start berBW utk minggu ni....HAppy Weken Atie!;)

    ReplyDelete
  6. selamat bercui dikampung..:)

    ReplyDelete
  7. bestnya dpt balik kg sebelum puasa. saya tak sempat nak balik kg jumpa mak.. : (

    ReplyDelete
  8. Salam ramadhan buat atie & family.

    ReplyDelete
  9. Patut pun beberapa hari tak nampak Atie... rupanya bukan main lagi tempang kaki kat rumah mak hehe

    ReplyDelete
  10. selamat berpuasa atie..selamat berhujung minggu

    ReplyDelete
  11. Mesti Pae hepi bila balik kg kan

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..