Thursday, 11 July 2013

::Pa'e 3 Tahun 4Bulan...

AssaLamualaikum
Hari-hari lewat bersiaran. Itu mood malas sudah mari. Haha! 
Ntah, asyik tiada mood nak update.
Minta maaf pada kawan-kawan yang aku belum balas jejak ya. Nanti akan ku terjah jua.
Tengok lah gayanya itu. Dah terletik pun ia. 
Gambar kanan tu dok sibuk pakai ray ban babah sampai ikut ke fitting room:)
Apa pun puasa tak boleh malas-malas kan? hehe:)
Layankan aja gambar anak bujangku ini yang sudah berumur 3tahun 4bulan.
WasSaLam^_^

21 comments:

  1. biasa la tu kan,bile mood mls dtg..ape pun tak boleh..hehe..
    bln puasa ni m3h ade la mase ckit,tgh hari tak masak,ptg ckit baru bz

    ReplyDelete
  2. selamat berpuasa Pai'e...hehehee

    ReplyDelete
  3. dah besar pa'e...dah puasa ke atie?

    ReplyDelete
  4. Oh... Pa'e dah 3 tahun 4 bulan ye...
    Tapi cerdiknya macam dah lebih dari usia kan Atie..

    ReplyDelete
  5. hai pa'e..puasa ke tak ni??yang yang yok pon jadik la..

    ReplyDelete
  6. Dh besr dia.. Puasa x dia??? :-)

    ReplyDelete
  7. Pa'e nie pakai apapun tetap encem gitu..pa'e 3 tahun 4 bulan maknanya lahir thn 2010 yer atie..tak sama tahun ngan abg aidan rupanya...

    ReplyDelete
  8. hehe...kalau malas datang, tak boleh buat apa dah..

    ReplyDelete
  9. alahai si hensem ni..nk buat menantu boleh?hihihi

    ReplyDelete
  10. da besar la pa'e ... ensem lagi...

    ReplyDelete
  11. anak bujang yg makin ensem... dah pandai nak bergaya yer ?

    ReplyDelete
  12. Mesti makin nak bergaya ja tu kan..

    ReplyDelete
  13. Lama lagi Atie nak tunggu sekolah .... Mesti dia tak sabar dahkan

    ReplyDelete
  14. wah, pejam celik je dah beso dah dia kan.. :)

    ReplyDelete
  15. Brapa peruntukan bajet utk pakaian paie masa raya nnti

    ReplyDelete
    Replies
    1. bang, biasalah klu raya2 ni anak lebih utama kan..tak banyak pun baju utk Pa'e bang...dalam 4pasang gitu..:)

      Delete
  16. hensem bergaya anak teruna ni! Aliya pun dah masuk 3 tahun 4 bulan July ni...hehehe;)

    ReplyDelete
  17. makin besar makin hensem ni.. ;)

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..