Wednesday, 3 July 2013

::Lawak Petang 8...

AssaLamualaikum
Adoi! tergelak bila tengok gambar ni. Erm! kalau aku pun, pedulikan kamera mahal tu yang penting lari selamatkan diri dulu. Haha! takde maknanya nak menunggu lagi.
picture : FB
Kamera tu boleh beli lain kali Ok! Yang penting lariiiii... :p
Selamat petang,
WasSaLam^_^

18 comments:

  1. lain kalai lah mabik kamera tu..haha

    ReplyDelete
  2. takper lah ..ambek jer buat kenangan..

    ReplyDelete
  3. hahahaha...dia nk kasi balik la kamera tu...dia x nak ambik barang org..haram...hehehe

    ReplyDelete
  4. hahahha, nyawa lagi penting dari kamera...

    ReplyDelete
  5. kalau sempat capai tetap nak capai jugak kamera tu...

    ReplyDelete
  6. Cepat2 amik langkah seribu

    ReplyDelete
  7. hahahha. nyawa lagi penting daripada kamera wlaupun kamera tu dah berhabis rm30k.hehehe

    ReplyDelete
  8. haha..nyawa lagi penting...ndak da d jual tu..kamera bila2 pun boleh beli.. :)

    Atiey...gila2 bha intenetku ni..tadi pagi masuk blogmu suda mo publish komen tiba2 server not found...semua yg blogspot.com ndak boleh buka....rupa2nya komen dah publish....haish...ni pun kadang dapat buka...kadang tak boleh....

    ReplyDelete
  9. Hehe dah kira baiklah sang singa tu.... Tolong ambikkan camera hehe

    ReplyDelete
  10. hehehe...lepas ni dia pulak bercamwhore..

    ReplyDelete
  11. haha tp kamera mahal tu...huhu larik!!

    ReplyDelete
  12. mmg cari nahas klu tggu gak.. hehe

    ReplyDelete
  13. tak pe sedekah je la kamera tu kat kamu.

    ReplyDelete
  14. jujur je singa ni..pulangkan balik pd ownernya ye...hehe

    ReplyDelete
  15. takutnyaaa..dia pegang camera pon menakutkan dah..hihihi

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..