Tuesday, 9 July 2013

::Esok yang DiNanti- Check List Ramadhan...

 AssaLamualaikum
Alhamdulillah! Esok kita mula berpuasa. Semangat nak memulakannya. Harapanku moga Ramadhan kali ini membawa seribu keberkatan. Moga dapat menjalankan ibadah ini sebaik mungkin. Moga amal ibadah dapat dipertingkatkan. Amin! 
Kredit : FB Wardina Safiyyah
Alhamdulillah kita ditemukan lagi dengan Ramadhan kali ini. TQ Allah!
WasSaLam^_^

25 comments:

  1. selamat pagi
    singgah pagi disini
    salam ramadhan

    ReplyDelete
  2. Selamat berpuasa buat Atie sekeluarga :D

    ReplyDelete
  3. salam ramadhan Atie.....

    dah buat persiapan untuk ramadhan ke...?

    ReplyDelete
  4. Selamat berpuasa. Semoga ibadah kita diterima Allah.

    ReplyDelete
  5. Alhmdlh... masih dpt kita jumpa Ramadan....

    salam Ramadan...

    ReplyDelete
  6. Semoga Ramadhan kali ni membawa barakah dan ibadah kita semua diterima olehNya..Amin!!

    ReplyDelete
  7. tq share this yer. selamat menjalani ibadah puasa yer. Mudah2an amalan & ibadat kita diterima Allah swt hendaknyer

    ReplyDelete
  8. Salam Ramadhan dan selamat berpuasa atiey !

    ReplyDelete
  9. ye dia dah datang lagi...

    salam ramadhan al mubarak dari bunda..

    ReplyDelete
  10. chekclist yg sangat bermakna Atie
    Selamat berpuasa dari kakak buat Atie dan keluarga
    Pa'e nak puasa ke hihi...

    ReplyDelete
  11. salam ramadhan buat atie sekeluarga..
    smoga kita sama2 dpt keberkatan dariNya..amin

    ReplyDelete
  12. asa rasa boleh tak kita buat semua tu Atie? Cuba seboleh dan semampu mungkin!

    ReplyDelete
  13. Selamat berpuasa dear....
    Semoga Ramadhan kali ini lebih bermakna....

    ReplyDelete
  14. selamat berpuasa atie sekeluarga..
    sorry sgt tak nyempat singgah..ade baby kecik asyik manggil nak susu jer lah..muaahh utk abg pa'e ..rindu lak ..:)

    ReplyDelete
  15. Selamat Menyambut Ramadhan..dan selamat berpuasa...

    ReplyDelete
  16. Selamat berpuasa atie!tq share checklist tu.insha allah,kita sesama buat yg terbaik di bulan ramadhan yg mulia ni

    ReplyDelete
  17. selamat berpuasa kak.. ^____^

    ReplyDelete
  18. salam ramadhan al mubarak dari jaa :)

    ReplyDelete
  19. banyak nya list tu ... harap2 boleh la buat .. walaupun x semua...hampir2 semua :)

    ReplyDelete
  20. Salam Ramadhan dan slamat berpuasa Atiey sekeluarga

    ReplyDelete

Budi Bahasa Budaya Kita..
TERIMA KASIH pada kawan-kawan yg sudi beri komen..